کد خبر: ۱۳۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

زنان به کدام پیام‌رسان بیشتر علاقمندند؟

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مجازیست ضمن ارائه اطلاعات مربوط به یک نظرسنجی نوشت: طبق جدیدترین نظرسنجی‌ها، محبوبیت واتس‌اپ در بین زنان بیشتر از مردان و فیس‌بوک برعکس است. طبق مطالعه‌ای به نام Trend Survey by itel، واتس‌اپ بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و این آمار نشان‌دهنده محبوبیت این پیام‌رسان در بین مردم است. این نظرسنجی نشان می‌دهد 43٪ از زنان از واتس‌اپ در تلفن های هوشمند خود استفاده می‌کنند در حالی که این آمار در مردان 31٪ است. این آمار در مورد فیس‌بوک معکوس می‌شود بدین ترتیب که 27٪ زنان و 34٪ مردان در تلفن‌های هوشمند خود از فیس‌بوک استفاده می‌کنند.
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مجازیست ضمن ارائه اطلاعات مربوط به یک نظرسنجی نوشت: طبق جدیدترین نظرسنجی‌ها، محبوبیت واتس‌اپ در بین زنان بیشتر از مردان و فیس‌بوک برعکس است.

طبق مطالعه‌ای به نام Trend Survey by itel، واتس‌اپ بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و این آمار نشان‌دهنده محبوبیت این پیام‌رسان در بین مردم است. این نظرسنجی نشان می‌دهد 43٪ از زنان از واتس‌اپ در تلفن های هوشمند خود استفاده می‌کنند در حالی که این آمار در مردان 31٪ است. این آمار در مورد فیس‌بوک معکوس می‌شود بدین ترتیب که 27٪ زنان و 34٪ مردان در تلفن‌های هوشمند خود از فیس‌بوک استفاده می‌کنند.

نظرات بینندگان