کد خبر: ۱۳۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
نماینده مردم لارستان، خنج، گراش واوز در مجلس شورای اسلامی:

به صورت جدی در مبارزه با فساد اقتصادی و اداری ورود میکنیم

حسین حسین‌زاده گفت: مجلس یازدهم ضمن حمایت از رویکرد قاطعانه دستگاه قضا در مبارزه با فساد؛ به صورت جدی در مبارزه با فساد اقتصادی و اداری ورود خواهد کرد.
مهندس حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار شیرازه اظهار داشت: مجلس یازدهم با توجه به اینکه هم جوانان نسل دوم انقلاب را در خود جای داده و هم یک مجلس یکدست و انقلابی است؛ به صورت جدی در مبارزه با فساد اقتصادی و اداری ورود خواهد کرد.
 وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی نعمتی است که از جانب خداوند به ما ارزانی داده شده است، تصریح کرد: ایشان از زمان تصدی ریاست قوه قضائیه، به صورت جدی مبارزه با فساد را شروع کرده و این راه ادامه خواهد داشت و نمایندگان مجلس نیز در این راستا هر کاری که از دستشان بربیاید انجام خواهند داد.
حسین زاده با اشاره به اینکه در این راستا یک تشکر ویژه هم از زیر مجموعه های تحت امر آیت الله رئیسی از جمله دادگستری‌ها، قضات، نیروهای امنیتی، و اطلاعات سپاه باید داشته باشیم، تأکید کرد: ما با هرگونه فساد مخالفیم و به دنبال ریشه کن کردن آن هستیم، برای ما فرقی نمی‌کند مدیرکل یک مجموعه، فاسد باشد یا از مقامات و یا شهروندان عادی.
نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با نفس فساد مخالفیم و با آن مقابله می‌کنیم، چه در زمینه اداری، چه اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی، و هر نوع دیگری از فساد.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان