کد خبر: ۱۳۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
در یادداشت دکتر ناصر جوکار آمده است:

نطفه کشور آمریکا، با خون و جنایت بر روی رنگین پوستان منعقد شده است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فجر فارس، در یادداشتی نوشت: نطفه کشور آمریکا، با خون و جنایت بر روی رنگین پوستان سیاه و سرخ منعقد شده است.

به گزارش شیرازه، دکتر ناصر جوکار رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فجر فارس، در یادداشتی نوشت: نطفه کشور آمریکا، با خون و جنایت بر روی رنگین پوستان سیاه و سرخ منعقد شده است.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

نطفه کشور آمریکا، با خون و جنایت بر روی رنگین پوستان سیاه و سرخ منعقد شده است. این کشور به طور رسمی در پی استقلال ۱۳ مستعمره انگلیس از این کشور تاسیس شد. فرانک شوئل در کتاب"آمریکا چگونه آمریکا شد؟" می نویسد؛ علاوه بر قلع و قمع مالکان اصلی سرخپوستان، اروپائیان، بردگان سیاه پوست را کشتی کشتی از افریقا به آمریکا آورده و با غارت طلا و سایر منابع کانی افریقا و با دست سیاه پوستان، مبادرت به تاسیس این کشور نمودند، به طوری که نسل باقیمانده کنونی عینا نسل بردگان دیروزاند. برخورد پلیس امروز آمریکا با سیاه پوستان ریشه در سیر تاریخی حکم دیوانعالی فدرال این کشور دارد. در سال ۱۹۵۸ دیوانعالی فدرال حکمی صادر کرد که بموجب آن، از نظر قانون اساسی فدرال آمریکا، سیاه پوستان جزو اتباع آمریکا محسوب نشده که جزو اموال کشور بشمار می روند و مالک آنان سفید پوستان هستند.صدور چنین قانونی آنهم پس از ۷۰ سال از تدوین قانون اساسی آمریکا، بهترین سند در تایید این نکته است که سیاست نژاد پرستانه این کشور داری ریشه ای قانونی و تاریخی است. هر چند با لغو نظام برده داری توسط آبراهام لینکن که به ترور وی توسط نژادپرستان منجر گردید، عنوان شد که نژاد پرستی پایان یافته اما مفقود شدن بیش یک ونیم میلیون سیاه پوست آمریکایی، کشته شدن روزانه آنها توسط نهاد پلیس، شیوع شدید کرونا در بین سیاه پوستان و کشته شدن چند برابری سیاه پوستان نسبت به سفید پوستان در ماجرای کرونا، حکایت از آن دارد که مبارزه با نژاد پرستی در این کشور یک جوک تاریخی است.

امروزه هژمونی آمریکا در دلار او نهفته شده به طوری که میزان شرافت هر کس به اندازه دلار اوست. این هژمونی نیز روز به روز دارد رنگ می بازد، چرا که ایام پساکرونا را باید ایام فروپاشی اقتصاد این کشور دانست. رژیم آمریکا از درون متزلزل شده و صدای شکستن استخوانهای کاپیتالیسم سرمایه داری در جای جای جهان به گوش می رسد اما با زور اسلحه می خواهند گوش ملت ها را بسته نگه دارند.

بخاطر دارم در زمانی نه چندان دور هنری کسینجر گفت؛ هر کس اینترنت را کنترل کند، حکومت جهانی را نیز کنترل خواهد کرد. امروزه کشور روسیه و چین از اینترنت ملی برخوردار شده و ایران اسلامی نیز بزودی ظرف سه سال آینده به شبکه ملی اینترنت خواهد پیوست. روسیه بعنوان پهناورترین، چین بعنوان پرجمعیت ترین و ایران بعنوان ایدئولوگ ترین کشور تهاجمی جهان در حال رقیبی بی بدیل برای آمریکا قد علم کرده اند. اما همین چین و روسیه(ارتدوکس و کنفسیوس) نیز در ذیل فهرست ایدئولوژی غالب جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت.

امروزه ۵۰ میلیون سیاه پوست آمریکایی تنها کمتر از یک درصد اقتصاد آمریکا را به خود اختصاص داده و کشوری که بیش از دو میلیون زندانی را در خود جای داده، داعیه دار دموکراسی شده است.

این است رسم زمانه. زمانه ای که حتی اعلامیه حقوق بشر آن نیز صرفا حامی منافع جهان سرمایه داری است. حقوق بشر نیز حقوق اقلیت ها، محرومان، مسلمانان و رنگین پوستان نیست. این ایام، زخمهای جنایات مدفون شده و سانسور شده رخ باز کرده و شاهد مطالبه عدالت در این کشور چپاولگریم.

این همان آمریکای بدون روتوشی است که صحبت از آزادی بیان میکند. مگر می شود آزادی بیان را به رسمیت شناخت اما آزادی اجازه بیان را نادیده گرفت؟

این کشور، کثیف ترین جنایات را زیر پوشش روشنفکری علیه ملتها خاصه رنگین پوستان و مسلمانان انجام داده است. آری ، تا زمانی که سیاه پوستان آماده شهادت نشوند، آش همین است و کاسه همین. آمریکا ظرف ۳۵ سال گذشته با اعمال سیاست دوگانه توسعه جمعیت برای سفیدپوستان و مهار جمعیت سیاه پوستان، ۱۰۰ میلیون نفر به جمعیت خود افزوده تا بتواند به مرور، سیاه پوستان را در اقلیت قرار داده و رفته رفته دامنه جمعیت آنان را کنترل و محو نماید. این کشور، بی ریشه ترین کشور جهان بوده و بی ریشه تر از آن رژیم صهیونیسم است. بزرگترین هلوکاست تاریخ در این کشور رخ داده به طوری که از ۱۰۰ میلیون سرخ پوستی که صاحب اصلی این قاره بوده انده، تنها یک و نیم میلیون نفر باقی مانده است.  این کشور که بزرگترین صادر کننده اسلحه در دنیاست، بیشترین حضور نامشروع را در خاک سایر کشورها داشته و ضامن تمامی خون هایی است که در اقصا نقاط هستی به زمین ریخته شده، کما اینکه بعد از کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ تا به امروز، جنایات او همچنان در مورد ملت ایران ادامه دارد.

اصولا سیاهه جنایات این کشور در هیچ کتابی نمی گنجد، اما آنچه که مردم آمریکا باید بدانند آن است که جمهوری خواهان و دموکراتها دوری یک سکه اند، به طوری که جوبایدن نامزد ریاست جمهوری دموکرات ها نیز در این درگیری ها از پلیس خواست که با گلوله جواب معترضان را بدهند. متاسفانه شکاف ۱۲ برابری درآمد خانواده های سیاه پوست با سفید پوستان، پرده از دموکراسی دروغین و پوشالی این رژیم برداشته است. به تعبیر مالکوم ایکس؛ کجای تاریخ مظلومی حق خود را بدون کشته دادن از ظالمی گرفته است؟ تا روزی که سیاه پوستان اماده نباشند هزاران کشته دهند، باید در زیر چکمه های پلیس فدرال خفه شوند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان