کد خبر: ۱۳۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس خبر داد:

برگزاری نماز جمعه این هفته در تمامی شهرستانهای فارس

نماز جمعه این هفته 23 خرداد 99 در تمامی شهرستانهای استان فارس(36 شهرستان مشتمل بر 76 شهر) برگزار می گردد.
به گزارش شیرازه، ملک مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس گفت: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا فقط شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، نمازجمعه اقامه نخواهد شد اما در شهرهای با وضعیت سفید و زرد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نمازجمعه روز جمعه 23 خرداد برگزار و اقامه می گردد.

ملک مکان در ادامه افزود در  لیست شهرهای قرمز که وزارت بهداشت به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ابلاغ و ارسال کرده است، خوشبختانه هیچ شهر و شهرستانی در استان فارس وضعیت قرمز ندارد لذا جمعه پیش رو در 76 شهر استان نماز جمعه برگزار  خواهد شد.

ملک مکان گفت شهرستانهای جهرم، فسا، مرودشت، لارستان و گراش( و توابع این شهرها) که هفته گذشته نماز در آنها اقامه نشد، طبق لیست جدید وزارت بهداشت، مجوز اقامه نماز جمعه در هفته پیش رو را دارند.

ملک مکان گفت:  خوشبختانه جمعه گذشته نماز جمعه در شهر شیراز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار گردید و مردم استقبال بسیار خوبی از بازگشائی نماز جمعه داشتند.

ملک مکان از نمازگزاران خواست جهت شرکت در نمازعبادی سیاسی جمعه در منزل وضو گرفته و با مهر و سجاده شخصی و ماسک و دستکش در نماز جمعه حضور یابند.

نظرات بینندگان