کد خبر: ۱۳۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

اعلام ویژه برنامه‌های هفته صنایع دستی در فارس

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: هم‌زمان با فرارسیدن روز جهانی صنایع‌دستی و آغاز هفته صنایع دستی ویژه‌برنامه‌های متعددی در استان برگزار می شود.
 مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس بیان کرد: به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، ویژه برنامه‌ای با حضور مسئولان، هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی فارس در مرکز تجارت جهانی صنایع دستی مهستان شیراز  در روز ۲۲ خرداد ماه امسال برگزار  می شود.

او، تصریح کرد: به مناسبت هفته صنایع دستی جلسه هماهنگی با موضوع شیراز، شهر جهانی صنایع دستی به میزبانی معاونت گردشگری و امور زائران استانداری فارس برپا می‎شود.

امیری ادامه داد: در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی خانه‌های صنایع دستی برگزار و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی با هنرمندان و تولید کنندگان صنایع دستی ، تکریم و دیدار با پیشکسوتان صنایع دستی و بازدید از کارگاه‌های تولید صنایع دستی برپا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس افزود: به همین مناسبت در سطح شیراز  و با همکاری شهرداری شیراز تصاویر پیشکسوتان و هنرمندان صنایع دستی و تبلغات محیطی به صورت گسترده انجام می شود.

انتهای پیام/ت

نظرات بینندگان