کد خبر: ۱۳۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

دعوت از رئیسی جهت حضور در گردهمایی دانشجویان فارس

دانشجویان و دلسوزان انقلاب اسلامی، مبارزه با فساد و التزام به اجرای فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب در راستای قطع ریشه‌های فساد در استان را امری ضروری می‌دانند و تا حصول نتیجه مطلوب همواره مورد مطالبه قرار می‌دهند.

به گزارش شیرازه، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز طی بیانیه‌ای از رئیس قوه قضائیه جهت حضور در جمع دانشجویان دعوت کرد.

در این بیانیه آمد است: 
باسمه تعالی
"این برداشت من از جنبش دانشجویی و نگاه من به جنبش دانشجویی است: ضد استکباری، ضد فساد، ضد اشرافیگری، ضد حاکمیت تجمل‌گرایانه و زورگویانه، ضد گرایش‌های انحرافی؛ این‌ها خصوصیات جنبش دانشجویی است."
رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی
رئیس محترم قوه قضائیه
سلام علیکم؛
   مطابق شنیده ها و حصول اخبار واصله مبنی بر حضور حضرتعالی در شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام)، دانشجویان دانشگاه های استان فارس و جمع مومنانه تشکل های دانشجویی استان، ضمن خوش آمدگویی به محضرتان و  ابراز امیدواری از حضورتان در دارالعلم ایران و سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت، در راستای تداوم مبارزه با غول چند سر فساد، از اقدامات قوه ی قضائیه و جنابعالی در راس آن و در جایگاه سکاندار و متولی این حرکت امید بخش، در جهت پرهیز از تبعیض ،نابرابری، بی عدالتی و پیگیری مطالبات مردمی جای بسی تشکر و قدردانی داریم و امیدوار هستیم که اینگونه حرکات ثمربخش ادامه دار و مستمر باشد ان شا الله.
   حضور جنابعالی به عنوان ریاست قوه ی قضاییه جان تازه ای به کنشگران انقلابی در پیگیری عدالت بخشید و بسیج دانشجویی نیز به تبع از اقدامات مثبت جنابعالی حمایت کرده و امیدواریم که در تداوم این مسیر سکون و توقفی نباشد و با شتابی روز افزون این حرکت مستمرا تداوم یابد. 
جناب اقای رئیسی
   از زمان ورود حضرتعالی به قوه قضاییه، شاهد اتفاقات و اصلاحات مثبتی در این مجموعه در راستای اجرای عدالت و مبارزه با فساد به عنوان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین شعائر انقلاب اسلامی بودیم و حسب همین مساله امیدواریم با حضور شما در استان فارس نیز شاهد اتفاقات و اصلاحات مثبت نیز باشیم.
   استان فارس از ابتدای انقلاب تا به امروز نقشی اساسی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی داشته است و جریان دانشجویی در این استان فارس به عنوان کنشگر و علمدار خود را از پیگیری این تکلیف اللهی مستثنی ندانسته و همواره در این راه قدم برداشته است.
   مع الاسف با وجود ظرفیت‌های بالقوه در استان و توانمندی ویژه در ابعاد مختلف و وجود سند پیشرفت در استان از جمله ظرفیت‌های گردشگری، درمان و سلامت، صنایع و معادن، کشاورزی و ...، وجود بیش از ۶۱۲ هزار نفر حاشیه نشین در این خطه و بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی، از جمله موارد غیر قابل پذیرشی می‌باشد که نشئت گرفته از فساد مسئولینی است که نه تنها راه اصلاح و خدمت را فراموش کرده اند بلکه به عرصه مسئولیت به عنوان بستری برای کسب منافع حزبی و شخصی خود می‌نگرند و همچنان تیغ زهر آلود فساد پیکر مردم شریف و ولایتمدار استان را مجروح ساخته است. اگر مسئولین استان به عدالت آن گونه که در کلام حضرت امام، مجسم است اعتقاد ندارند به فرموده رهبر معظم انقلاب اشغال آن پست برای آن ها حرام شرعی محسوب می گردد چرا که عدم حساسیت نسبت به بی عدالتی ها و تن دادن و تسلیم آن ها شدن در واقع شراکت در فساد به شمار میرود. از این رو ما دانشجویان و دلسوزان انقلاب اسلامی، مبارزه با فساد و التزام به اجرای فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلابدر راستای قطع ریشه‌های فساد در استان را امری ضروری میدانیم و تا حصول نتیجه مطلوب همواره مورد مطالبه قرار خواهیم داد. لذا در این عرصه مباحث بسیاری قابل طرح است که مجالی فراخ‌تر را می‌طلبد، مباحثی در حوزه فساد دستگاه‌ها و مسئولین متولی امر در آن‌ها و یا عدم تحقق عدالت اجتماعی در برخی ساحت‌های اجرایی که باید برای آن زمانی مبسوط را جست.
   در پایان باتوجه به دعوت بسیج دانشجویی استان فارس از جنابعالی در تاریخ 8 اسفند 1398مبنی بر حضور در استان فارس و جلسه با دانشجویان دیگر بار جریان دانشجویی با توجه به قطع امید از برخی از مسئولین و همچنین امیدواری از عزم و عملکرد موثر قوه قضاییه در احقاق حقوق مستضعفین از حضرتعالی جهت برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با جمع نخبگان دانشجویی، دعوت نموده و امید آن داریم که با حسن نظر در رابطه با حضور در جمع دانشجویان اهتمام ورزیده و از نزدیک در جریان مطالبات جریان دانشجویی استان قرار گیرید.

پیشاپیش از حسن توجه و نظر مثبتتان تشکر مینماییم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته






نظرات بینندگان