کد خبر: ۱۳۹۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
دادستان عمومی و انقلاب شیراز خبر داد:

کاهش ۱۱.۵ درصدی جمعیت کیفری فارس در سال گذشته/ پرونده فساد اقتصادی مدیر کل ورزش و جوانان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شهردار و رییس شورای شهر صدرا نشان دهنده عزم جدی دادستانی در برخورد با مفسدین اقتصادی

حیدر آسیابی گفت: دادستانی شیراز برخورد با مفسدین اقتصادی را به صورت ویژه در دستور کار مجموعه قضایی قرار داده است.
به گزارش شیرازه، حیدر آسیابی دادستان شیراز در نشست رؤسای واحد‌های قضایی و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در فارس که با حضور رئیس قوه قضاییه در شیراز در حال برگزاری است، ورود ویژه دادستانی به حقوق عامه، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و زمین خواران را از مهم ترین اقدامات دادستانی شیراز طی یک سال گذشته دانست.
وی از اقدامات دادستانی شیراز طی یک سال گذشته را برخورد بدون اغماض با زمین خواران دانست و افزود: طی این مدت، دادستانی شیراز چهار مورد طرح به منظور بازپس گیری اراضی و بستر رودخانه‌ها انجام داده که به عنوان نمونه می‌توان به بازپس گیری زمین در سیاخ دارنگون، آب زنگی و دشتکوه اشاره کرد.
آسیابی اضافه کرد: دادستانی مرکز استان فارس برخورد قاطع و بدون اغماض با زمین خواران را در دستور کار خود دارد و اجازه دست اندازی افراد سودجو به اراضی ملی را نمی‌دهد.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز کاهش ۱۱.۵ درصدی جمعیت کیفری طی یک سال گذشته در فارس را از اقدامات دیگر دادستانی شیراز برشمرد و تصریح کرد: در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال آمار افراد تحت قرار ۱۲.۵ درصد کاهش داشته است.
وی افزود: حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی، از دیگر اقداماتی است که دادستان شیراز از اقدامات سال گذشته این واحد قضایی است.
آسیابی در ادامه با اعلام اینکه  دادستانی شیراز برخورد با مفسدین اقتصادی را به صورت ویژه در دستور کار مجموعه قضایی قرار داده است گفت: به عنوان نمونه می‌توان به پرونده فساد اقتصادی مدیر کل ورزش و جوانان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شهردار و رییس شورای شهر صدرا اشاره کرد که این امر نشان دهنده عزم جدی دادستانی در برخورد با مفسدین اقتصادی است.




نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
غریبه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
0
باسلام لطفاً زمین های کوی قضات که باعث تخریب محدوده اطراف بولوارافرینش شده که این طبیعت زیبا راوکلای محترم وقضات گرانقدریادرحال ساخت وسازهستن یاهرقواره ای رابه مبلغ ناچیز4.5تا5میلیاردمی فروشندهم فکری کنیدخودحدیث مفصل بخوان ازاین مجمل .شیرازه شمارسانه هستید لطفاً نظرات را انتقال بده تا دنبال کنندگانت زده نشوند