کد خبر: ۱۳۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
در حضور رئیس دستگاه قضا مطرح شد:

عدم رضایت نماینده ولی فقیه در فارس از عملکرد بانک ها

امام جمعه شیراز گفت: در راستای جهش تولید، بانک‌ها خیلی دردسر ایجاد می‌کنند.

به گزارش شیرازه، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس دستگاه قضا برگزار شد، از عملکرد بانک ها در ارائه خدمات به مردم، صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران گلایه کرد و اظهار داشت: در راستای جهش تولید، بانک‌ها خیلی دردسر ایجاد می‌کنند.

وی ربه مرکب از سوی بانک های دولتی را مشکل‌ساز دانست و تصریح کرد: درخواست ما این است به این مسئله با دغدغه ملی عنایت داشته باشند تا سرمایه‌ها به روش درست به سمت جهش تولید سوق پیدا کند.

آیت الله دژکام با تصریح بر اینکه در طول 40 سال عمر انقلاب، در مجموع با برنامه پیش رفتیم، گفت: با برنامه جلورفتن مدیری در دستگاه قضا، کم سابقه است.

عدم رضایت نماینده ولی فقیه در فارس از عملکرد بانک ها

به گفته نماینده ولی فقیه در فارس، اگر بخواهیم در گام دوم انقلاب با روزمرگی و بدون برنامه پیش برویم به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم، پس نیاز به الگوگیری از روش برنامه‌محور بودن داریم.

امام جمعه شیراز، نخستین رویکرد آیت الله رئیسی را اجام اعمال عالمانه، و رویکرد دوم را انجام کار جدی و داشتن تجربه میدانی و قضایی دانست و اظهار داشت: ایشان با جدیت متناسب با اهداف بلند انقلاب مسئولیت‌ها را انجام می‌دهند.

به گفته وی، پس از انقلاب جاهایی مدیریت بدون تجربه میدانی داشتیم، اما نخستین موردی که تجربه قضایی داشته آیت‌الله رئیسی است.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان