کد خبر: ۱۳۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

تشکیل کمیته پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: کمیته پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه در دادگستری استان فارس تشکیل تا کلیه مصوبات در اسرع وقت با بهترین کیفیت اجرایی شود.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ضمن تقدیر از عنایات ویژه ریاست معظم قوه قضائیه به مجموعه قضایی استان فارس حضور ایشان را نقطه عطفی در تاریخ عدلیه استان فارس خواند و بیان داشت: بی تردید با ارشادات و حمایت های ریاست قوه قضائیه در جلسات کاری روند پيگيري امور و فعالیت و خدمت رسانی در مجموعه قضایی استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه تصمیمات و مصوبات قابل توجهی در شورای عالی قضایی با حضور آیت الله رئیسی در راستای مرتفع شدن مشکلات مجموعه اتخاذ شد ،گفت: در اولین روز کاری پس از سفر ایشان کمیته پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه در دادگستری استان فارس تشکیل تا کلیه مصوبات در اسرع وقت با بهترین کیفیت اجرایی شود.

او تصریح کرد: مواضع قاطع و انقلابی ایشان در امر مبارزه با فساد روحیه مضاعفی به بدنه مجموعه استان فارس در مسیر مبارزه قاطع با فساد تزریق کرد و همین امر سرلوحه و نصب العین قضات و کارکنان و مدیران سازمان های وابسته قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان