کد خبر: ۱۳۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
مدیرکل حج و زیارت استان فارس:

هنوز برنامه ای برای تعطیلی حج اعلام نشده و برنامه ریزی ها در حال انجام است

زینلی گفت: هیچ گزارش و دستورالعملی برای تعطیلی برنامه های حج نداریم و اگر شرایط مهیا شود اجرا خواهد شد و ما منتظر ابلاغ هستیم و تمام گفته ها تنها یک حدس و گمان است.
به گزارش شيرازه، عليرضا زينلي مدیرکل حج و زیارت استان فارس در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: هیچ گزارش و دستورالعملی برای تعطیلی برنامه های حج نداریم و اگر شرایط مهیا شود اجرا خواهد شد و ما منتظر ابلاغ هستیم و تمام گفته ها تنها یک حدس و گمان است.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه همچنان منتظر برنامه ریزی وزارت حج عربستان هستیم تا تکلیف حج امسال معلوم شودگفت: اگر حج تعطیل شود، افرادی که بنا بوده اعزام شوند سال 1400 اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه هایی با محوریت حضرت شاهچراغ (ع) و میثاق با شهدا را در دهه کرامت خواهیم داشت، یادآور شد: سال های گذشته نصب ماکت کعبه و نمایشگاه حج در حرم برگزار شد که نمایشگر خوبی برای برنامه های فرهنگی است که امسال هم می توانیم این کار را انجام دهیم.

زینلی با اشاره به اینکه میثاق با حضرت شاهچراغ (ع) را با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی خواهیم کرد، افزود: محافل قرآنی را هم اجرایی خواهیم کرد. با ارتباط خوبي كه با كشور عراق و سوريه داريم ميتوان برنامه حرم تا حرم را اجرا كرد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان