کد خبر: ۱۳۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس مطرح كرد:

نصب 60 دوربین ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی فارس تا پایان سال جاري

سیاهپور از توسعه سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان فارس خبر داد.
به گزارش شيرازه؛ علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از توسعه سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان فارس خبر داد و گفت : با برنامه ریزی های صورت پذیرفته در سطوح ستاد سازمان مرکزی و استان فارس سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای در استان فارس توسعه کمی و کیفی می یابند. همچنين  عملیات اجرایی نصب 60 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان آغاز مي شود.

مهندس سیاهپور افزود: با توجه به اینکه متاسفانه در برخی از محورهای شریانی استان گاهاٌ شاهد تصادفاتی با علت سرعت غیر مطمئنه و غیر مجاز هستیم ، لذا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با هماهنگی های لازم و اختصاص اعتبارات ، موضوع را با یک رویکرد جدیدی در دستور کار خود قرار داده که با توجه به اینکه در سالهای گذشته تعداد 136 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان نصب بود با تصمیماتی که گرفته شد تعداد 60 دوربین ثبت تخلف با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال به این تعداد افزوده خواهد شد.

این گزارش حاکی از آن است که استان فارس با 17 هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از 1380 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 200 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 800 کیلومتر راه فرعی، نزدیک به 11 هزار کیلومتر راه روستایی، 2 هزار و 500 کیلومتر راه شریانی و... از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می نماید.​
انتهاي پيام/

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان