کد خبر: ۱۳۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
مدیر مخابرات منطقه فارس:

مشکل سامانه ۲۰۲۰ به طور کامل برطرف شده و کاربران می توانند با تلفن ثابت به صورت رایگان با این سامانه تماس بگیرند

"مهندس فرشید ایزدی" گفت:مشکل سامانه ۲۰۲۰ به طور کامل رفع شده و کاربران می توانند با تلفن ثابت به صورت رایگان با این سامانه تماس بگیرند.
به گزارش "شیرازه"به دنبال ضعیف شدن اینترنت در شیراز،عده زیادی از کاربران برای جویا شدن این مشکل و رفع آن در تماس با ۲۰۲۰ دچار مشکل شدند.به گفته آن ها هر چه با این سامانه تماس گرفته اند کسی پاسخگو نبوده، این در حالیست که طی تماس با ۲۰۲۰ هزینه هم از کاربران کسر شده است.
مشکل سامانه ۲۰۲۰ به طور کامل برطرف شده و کاربران می توانند با تلفن ثابت به صورت رایگان با این سامانه تماس بگیرند
در ادامه پیام یکی از کاربران که در شبکه اجتماعی دست به دست می شود را می خوانید:
شرکت 2020 چه بلایی بر سر مردم آورده است،کسی در جریان هست که شرکت مخابراتی 2020 در شیراز چه کاری انجام می دهد؟.ما هر چه برای رفع مشکل اینترنت تماس می گیریم، حداقل 15دقیقه طول می کشد تا کارشناسان جواب دهند اما بعد هنوز صحبت نکرده ایم،قطع می کنند تا دوباره زنگ می زنیم بیست دقیقه از شارژ اعتباریمان کم می شود،لطفا رسیدگی کنید.

"مهندس فرشید ایزدی"، مدیر مخابرات منطقه فارس در گفت و گو با خبرنگار "شیرازه"گفت:طی دو سه روز گذشته سامانه ۲۰۲۰ مخابرات منطقه ای فارس جهت یکسان سازی برنامه نرم افزاری که به صورت سراسری بوده، با اختلال فنی مواجه شده و در این مدت نتوانسته که به طور کامل پاسخگوی کاربران باشد چرا که با وجود این اختلال بر تعداد کاربران در صف های انتطار افزوده شده و به همین خاطر جوابگویی به آن ها به طول انجامیده است.
وی با بیان این که هزینه تماس با سامانه ۲۰۲۰ رایگان می باشد،افزود:این سامانه برای کاربران هزینه در برنداشته و هم اکنون نیز مشکل عدم ارتباطی با این سامانه برطرف شده و آن ها می توانند جهت رفع مشکلات اینترنتی با تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۰ به صورت رایگان تماس بگیرند.
انتهای پیام/

برچسب ها: سامانه ، 2020 ، شیراز
نظرات بینندگان