کد خبر: ۱۳۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
استاندار فارس مطرح کرد؛

اتصال شرق و غرب کشور از طریق بزرگراه طریق الرضا

استاندار فارس به بزرگراه طریقه الرضا که شرق و غرب کشور را به همدیگر متصل می کند اشاره کرد و افزود: آزادراه شیراز- اصفهان را در حال اجرا داریم که جنوب و مرکز کشور را به هم متصل می کند.
اتصال شرق و غرب کشور از طریق بزرگراه طریق الرضا
به گزارش شیرازه، عنایت اله رحیمی پنج شنبه 29خرداد در حاشیه کلنگ زنی قطعه سوم طریق الرضا در سفر به شهرستان اقلید،با بیان این که دولت تلاش های خوبی در این شهرستان انجام داده است، گفت: پروژه‌های ملی و اثر گذاری در این منطقه در حال اجرا است، از جمله راه آهن اقلید به یزد که فاصله زمانی ما را به راه آهن شمال به جنوب کشور بیش از ۳ ساعت کاهش می دهد.

رحیمی با اشاره به اینکه این پروژه امسال به بهره برداری خواهد رسید به بزرگراه طریق رضا که شرق و غرب کشور را به همدیگر متصل می کند اشاره کرد و افزود: آزادراه شیراز- اصفهان را در حال اجرا داریم که جنوب و مرکز کشور را به هم متصل می کند.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه ها از جمله طرح های  اثرگذاری است که می تواند اقتصاد ملی را متحول کند،ابراز داشت: قطعاً اقلید هم از این پروژه ها بهره مند خواهد شد.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه شهرستان اقلید از شهرستانهای فرهنگی و با قدمت استان است  که هم دارای اقلیم و آب و هوای مطلوبی است و هم اراضی کشاورزی خوبی دارد،عنوان کرد: مردم متدین و پرتلاش این شهرستان می توانند عامل اصلی توسعه دهنده این منطقه باشند چرا که زمین های کشاورزی آنها زمینهای مناسبی به خصوص در تولید حبوبات است.

استاندار فارس ادامه داد: دامداری و باغداری در این منطقه گسترش خوبی دارد، همچنین معادن سنگی در اقلید وجود دارد که قابل بهره برداری است.

رحیمی در پایان با تاکید بر اینکه باید به سمت کشاورزی دانش بنیان حرکت کنیم،تصریح کرد: باید زنجیره‌های تولید را در واحد کشاورزی و صنایع غذایی تکمیل کنیم تا به این وسیله بتواند یک اقتصاد پر رونق تر را برای مردم این منطقه به ارمغان بیاورد./

انتهای پیام/
نظرات بینندگان