کد خبر: ۱۳۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۹

تقدیر از برگزیدگان مسابقه طراحی مد و لباس رمضان

آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقه طراحی مد و لباس رمضان برگزار گردید.
آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقه طراحی مد و لباس رمضان با حضور هادی ورشویی، مدیر گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دکتر پرویز احمدپور، مدیرعامل سازمان مدیرت صنعتی نمایندگی فارس برگزار گردید.
پرویز احمدپور نیز در این آیین گفت: باید این را بدانیم که در هر زمان و مکان، باید خلاقیت و استعدادها را با توجه به شرایط مدیریت کرد تا بتوان به پیروزی و موفقیت دست یافت. 
هادی ورشویی در این آیین گفت: هرچند مد و لباس، پیشینه بسیاری کهنی در اندازه تاریخ انسان دارد، اما تا چند دهه پیش، به عنوان یک رشته هنری که تأثیرگزاری بسیاری در فرهنگ به ویژه فرهنگ عامه دارد، در جهان ناشناخته بود.
مدیر گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: مد و لباس از یک دهه پیش در کشور ما جایگاه هنری و فرهنگی ویژه خود را در بین مردم و مسئولان پیدا کرده است؛ از این رو بر همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی است تا برای جهش و رونق این صنعت هنری و فرهنگی، که بیشترین تأثیرگزاری فرهنگی را در جامعه دارد، با دیده فرهنگی نگریسته و بیش از پیش فعالان مد و لباس ایرانی اسلامی را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار دهند.
گفتنی است این مسابقه را مؤسسه غیرانتفاعی مدیریت صنعتی فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در ماه رمضان با محوریت مد و لباس بانوی ایرانی در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار نموده بود که شاخص‌هایی همچون خلاقیت در پوشش اسلامی مورد توجه قرار گرفت. این آیین به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مؤسسه غیرانتفاعی مدیریت صنعتی فارس برگزار گردید.
در این آیین منا چارلنگی، سمانه نیکزاد و ارسلان حسینی که داوری مسابقه را بر دوش داشتند، اسامی برگزیدگان را به صورت زیر اعلام و از آنان تقدیر به عمل آمد:
1-الهام دهی نفر اول
2-زهرا توکلی و زهره توکلی به صورت مشترک مقام دوم
3-سیما نیکزاد نفر سوم

برچسب ها: مد ، طراحی لباس ، مسابقه مد
نظرات بینندگان