کد خبر: ۱۳۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۹
در تذکر کتبی نمایندگان فارس به مسئولان اجرایی کشور مطرح شد؛

از لزوم اتخاذ تدابیر لازم جهت مهار گرانی افسارگسیخته حوزه مسکن و انتصاب های شتاب زده سیاسی دولتی ها تا لزوم توقف فوری واگذاری معادن شمال و شرق استان فارس

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش شیرازه،،روح الله متفکر آزاد، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 21خردادماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد که سهم استان فارسی ها 7 تذکر بود:


- تذکر حجت‌الله فیروزی نماینده فسا به وزرای راه و شهرسازی و نیرو: علت عدم تکمیل جاده‌های فسا به جهرم و فسا به داراب و لزوم برطرف کردن مسائل مربوط به سد تنگ خمار.

- تذکر مسلم صالحی نماینده اقلید به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در بارگیری کالاهای اساسی در پایانه‌ها خصوصا پایانه بندر امام (ره).

- تذکر عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در ارز تخصیص گروه یک برای برخی کالاهای اساسی.

- تذکر جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، پاسارگان و ارسنجان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اتخاذ تدابیر لازم جهت مهار گرانی افسارگسیخته حوزه مسکن و تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم افزایش قیمت خرید جو از کشاورزان.

- تذکر فرهاد طهماسبی نماینده نی ریز و استهبان به رئیس جمهور: علت واگذاری نامناسب معادن آهن منطقه حفاظت شده بهرام‌پور در نی‌ریز. همچنین تذکر به وزیر ورزش و جوانان: علت ضعف نظارت این وزارتخانه بر پروژه‌های عمرانی.

- تذکر ابراهیم عزیزی نماینده شیراز به رئیس جمهور؛ در خصوص لزوم ابلاغ به اعضای دولت به منظور پرهیز از انتصاب های شتاب زده و صرفا سیاسی افراد ناکارآمد و ناتوان در سطح استانی.

- تذکر عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان و 13 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم توقف فوری واگذاری معادن شمال و شرق استان فارس و قرار گرفتن معادن آهن در خدمت فولاد استان فارس.


نظرات بینندگان