کد خبر: ۱۴۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۹

جزئیات اعلام قیمت لوازم خانگی در سامانه ۱۲۴

معاون بازرسی سازمان صمت فارس گفت: برای نظارت بیشتر بر قیمت لوازم خانگی از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاعات در دسترس مصرف کنندگان استان قرار گرفته است.
   صداقت معاون بازرسی سازمان صمت فارس بیان کرد: در حال حاضر ۳۲ شرکت تولید کننده لوازم خانگی در کشور مشخصات و قیمت جدید تولیدات خود را در  سامانه ۱۲۴ ثبت کرده و در دسترس مصرف کنندگان گذاشته اند.

او، بیان کرد: بر این اساس فروشندگان اجازه‌ فروش لوازم خانگی با قیمتی بالاتر از قیمت ثبت شده در این سامانه را ندارند و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس تصریح کرد: بر اساس مصوبه‌ شورای حمایت تولید کنندگان تلویزیون مجوز افزایش قیمت ۲۰ درصدی و تولید کنندگان یخچال، یخچال فریزر، فریزر، اجاق گاز و ماشین لباسشویی هم اجازه افزایش ۲۵ درصدی نسبت به قیمت‌های بهمن ماه پارسال را دارند و هم قیمت‌های ثبت شده در سامانه ۱۲۴ نیز بر اساس همین میزان افزایش می یابند.

او، ادامه داد: قیمت محصولات تولیدی کارخانه‌هایی که قیمت‌های خود را در این سامانه وارد نکرده اند همان قیمت بهمن ماه پارسال است و اگر تولید کننده‌ای در این زمینه تخلف داشته باشد با او برخورد قانونی می شود.

منبع: صدا و سیما

نظرات بینندگان