کد خبر: ۱۴۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۹
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس:

ذخایر مرغ منجمد استان مناسب و مطلوب است/ توزیع مرغ منجمد در بازار به منظور حمایت از مصرف کنندگان کم درآمد و تنظیم بازار

بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان، توزیع گوشت مرغ منجمد در شیراز و شهرستان ها متناسب با جمعیت انجام می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس، رهام رحمانی اظهار کرد: در هفته اخیر و با توجه به افزایش قیمت مرغ گرم در بازار، در جهت اجرای سیاستهای تنظیم بازار و رفاه حال مردم، بویژه اقشار کم درآمد، این اداره کل اقدام به توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب هر کیلوگرم دوازده هزارو ۹۰۰ تومان( عمده فروشی و تحویل درب سردخانه) و سیزده هزارو ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده کرده است و این روند تا ایجاد تعادل در بازار ادامه دارد. 
وی گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان، توزیع گوشت مرغ منجمد در شیراز و شهرستان ها متناسب با جمعیت انجام می شود. در شیراز کلیه عوامل توزیع(فروشگاههای زنجیره ای، شرکت های تعاونی کارگری و کارمندی و بازارچه های میادین شهرداری) و در شهرستان ها عوامل توزیع با معرفی اداره صنعت و معدن آن شهرستان، می توانند به اداره کل پشتیبانی امور دام استان واقع در بلوار چمران مراجعه و با گرفتن سهمیه، زیر نظر کارگروه تنظیم بازار شهرستان اقدام به توزیع مرغ منجمد نمایند.
 وی تاکید کرد: با توجه به مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور و استان، متناسب با نیاز و تا ایجاد تعادل در بازار عرضه ی گوشت مرغ منجمد ادامه دارد و جای هیچ گونه نگرانی برای خانوارهای مصرف کننده وجود ندارد. 
رحمانی در پایان اظهار امیدواری کرد: که عوامل توزیع با نصب بنر ویژه توزیع مرغ منجمد و اطلاع رسانی مناسب، اهتمام بیشتری نسبت به توزیع مرغ منجمد  داشته باشند.

نظرات بینندگان