کد خبر: ۱۴۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۹

رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان شیراز و زرقان انتخاب شد/ جهت‌گیری‌ فرهنگی شیراز متناسب با شأن سومین‌ حرم اهل بیت(ع) باشد

مجمع نمایندگان شیراز و زرقان طی بیانیه‌ای با اعلام ریاست دوره‌ای جعفر قادری در این مجمع، تصریح کرد: باید تمامی جهت‌گیری‌های فرهنگی و اجتماعی در شیراز در راستای شأن و نام سومین‌ حرم اهل بیت (ع) باشد.
  مجمع نمایندگان شیراز و زرقان طی بیانیه‌ای با اعلام ریاست دوره‌ای جعفر قادری در این مججع به مناسبت دهه کرامت تصریح کرد: باید تمامی جهت‌گیری‌های فرهنگی و اجتماعی در شیراز که با نام‌گذاری مبتکرانه رهبر معظم انقلاب، به‌حق سومین حرم اهل‌بیت (ع) در سراسر ایران نامیده می‌شود، در راستای شأن و نام سومین‌ حرم اهل بیت (ع) باشد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دهه سراسر نور کرامت و روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) را گرامی داشته و از درگاه حضرت حق بهترین‌ها را برای مردم ایران اسلامی خواهانیم.

این دهه که یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است، ابتدای آن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میانه آن بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) و پایان آن میلاد پربرکت حضرت رضا (ع) است.

در شیراز که بانام گذاری مبتکرانه مقام معظم رهبری به‌حق سومین حرم اهل‌بیت در سراسر ایران نامیده می‌شود باید تمامی جهت‌گیری‌های فرهنگی اجتماعی در راستایشان و نام سومین‌ حرم باشد.

اینک ما نمایندگان مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این ایام بابرکت اعلام می‌داریم بر عهدی که با شما مردم عزیز بستیم، پایدار و مصمم هستیم و تمام تلاش خود را برای پیشرفت همه‌جانبه شهرستان‌های شیراز و زرقان به کارخواهیم بست.

در شرایطی که متأسفانه وضعیت کشور در حالت مطلوبی نیست، به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش برای اصلاح ساختارها و قوانین موجود در جهت بهبود زندگی مردم بوده و از هیچ اقدام سازنده‌ای برای آبادانی حوزه انتخابیه مضایقه نخواهیم کرد.

در پایان به اطلاع می‌رساند که پیرو هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و جلسات نوبه‌ای که میان نمایندگان شیراز و زرقان به‌صورت منظم برقرار است جعفر قادری به‌عنوان رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان شیراز و زرقان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جعفر قادری، علی‌رضا پاک‌فطرت، ابراهیم عزیزی و روح‌الله نجابت از اعضای مجمع نمایندگان شیراز و زرقان هستند.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان