کد خبر: ۱۴۰۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۹

عرضه گوشت مرغ منجمد و تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار

جلسه مشترک مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان فارس با مدیریت سازمان میادین میوه و تره بار، جهت بررسی روش های توزیع مناسب گوشت مرغ منجمد در شهر شیراز، به منظور تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ برگزار شد.
به گزارش شیرازه، در این جلسه، مدیر کل پشتیبانی امور دام استان با اشاره به قیمت مرغ گرم در استان، عنوان کردند: که این شرکت آمادگی دارد نیازهای شهر شیراز را از طریق سازمان مدیریت میادین تامین نماید، زیرا با تاکید مدیرعامل و هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سازمان مدیریت میادین به عنوان یکی از کامل ترین و فراگیرترین چرخه توزیع کالای تنظیم بازار در اولویت تحویل گوشت مرغ منجمد قرار دارد.

رحمانی با اشاره به افزایش قیمت مرغ گرم افزود: انتظار می رود سازمان میادین بر تحویل و توزیع گوشت مرغ منجمد نظارت دقیق داشته باشد تا همکاری دو مجموعه به نتیجه مطلوب منجر شود.
قلباش، مدیر سازمان مدیریت میادین شهرداری شیراز، با استقبال از پیشنهاد همکاری شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توجه به اینکه شهرداری و سازمان مدیریت میادین خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را از وظایف ذاتی خود می داند، مجموعه میادین میوه و تره بار و تمامی بازارهای تابعه سازمان، آمادگی دارند تمام امکانات خود را جهت تنظیم بازار اقلام ضروری و پر مصرف شهروندان شیرازی، به ویژه عرضه گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز وارداتی با نرخ مصوب دولتی به کار گیرند.

گفتنی است، سازمان میادین همواره جایگاه های مناسب و کافی در سطح شهر شیراز برای عرضه محصولات مورد نیاز شهروندان قرار داده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹
0
دو غرفه تره بار میدان تره بار واقه در میدان والفجر بیش از یک سال است تعطیل است ظاهرا به علت گرانی اچاره کسی حاضز نیست در آنجا کار کند
قبلا که کار می کرد برای اهالی خوب بود