کد خبر: ۱۴۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۹
استاندار فارس مطرح کرد:

واگذاری زمین های دولتی برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد فارس

دکتر رحیمی گفت: آمادگی داریم هرکجای استان، مجموعه کمیته نیازمند زمین باشد زمین دولتی را در اختیار این مجموعه برای ساخت مسکن مددجویان استفاده کنند.
به گزارش شیرازه، عنایت الله رحیمی استاندار فارس امروز در همایش "شکوه کرامت" و تجلیل از خیرین مسکن ساز فارس گفت: حضرت امام همه مردم را ولی نعمتان می دانستند و خیلی ارزشمند است که در کمیته امداد خدمات ارزنده ای به مردم به خصوص نیازمندان عرضه می شود.

وی با عنوان اینکه فعالیت های خوبی در زمینه توانمند سازی  مددجویان صورت گرفت است گفت: ۲۴ هزار دانش آموز تحت پوشش دارد که توانمند و همین افراد فردا دستگیر نیازمندان باشند و ۲۰۰ هزار خانوار در استان فارس قرار دارد که توسط ۸۰ هزار حامی، حمایت می شوند. 

استاندار فارس در خصوص تامین زمین مسکن ایتام و مددجویان گفت: آمادگی داریم هرکجای استان، مجموعه کمیته نیازمند زمین باشد زمین دولتی را در اختیار این مجموعه برای ساخت مسکن مددجویان استفاده کنند.

مقام عالی دولت در فارس با عنوان اینکه در زمینه اشتغال و تسهیلات روستایی کمیته امداد برای ما در اولویت است تاکید کرد: امیدواریم عملکرد کمیته و همه دستگاه ها به گونه ای باشد تا از کسانی که نیازمند هستند بکاهد و به افراد توانمند بیفزاید.

دکتر رحیمی تصریح کرد: رتبه اول جذب تسهیلات بانکی و قرض الحسنه، اکرام ایتام و محسنین توسط کمیته امداد استان کسب شده است و تمام این ها یاری خداوند و تلاش مجموعه کمیته و همیاری خیرین بوده است.

وی در پایان با تشریح وسعت و امکانات استان فارس، از رئیس کمیته امداد کشور خواست تا استان فارس را در حد استان فارس ببینند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان