کد خبر: ۱۴۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۹

بررسی مشکلات بین شهرداری سعادت شهر و آب منطقه ای فارس

استاندار فارس خطاب به فرماندار پاسارگاد و شهردار سعادت شهر: در طرح آبرسانی به شهرستان ارسنجان کار شکنی نکنید باغ قوام برای دولت است، دولت نمی تواند غرامت به ملک خودش پرداخت کند .نامه های پرداخت غرامت ملغی است
به گزارش‌ شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، بررسی مشکلات بین شهرداری سعادت شهر و آب منطقه ای فارس یکی از موضوعات مطرح شده در چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بود.
استاندار فارس در چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی فارس گفت: در طرح آبرسانی به شهرستان ارسنجان کار شکنی نکنید باغ قوام برای دولت است، دولت نمی تواند غرامت به ملک خودش پرداخت کند .نامه های پرداخت غرامت ملغی است.

استاندار فارس در این جلسه شهردار سعادت شهر را مکلف کرد تا به جای کارشکنی در روند آبرسانی به سعادت شهر و ارسنجان ،با آب منطقه ای فارس همکاری کند تا این طرح هرچه زودتر به اتمام برسد

 رحیمی گفت: هر نامه نگاری که در حوزه های مختلف استانداری برای گرفتن غرامت از آب منطقه ای برای اجرای طرح آبرسانی است؛ ملغی و شهرداری سعادت شهر موظف است بدون دریافت غرامت در اجرای این طرح تسریع کند.

او ادامه داد: مجموعه قوام باغ نیست بلکه یک مزرعه هست، این باغ با پول دولت در گذشته خریداری شده است.

استاندار فارس گفت: این باغ توسط دولت خریداری شده و  در اختیار شهرداری قرار گرفته است و  حالا شهرداری نمی تواند از دولت که مزرعه قوام متعلق به خودش است غرامت بگیرد.

 رحیمی در این جلسه از آب منطقه ای فارس خواست که هزینه هایی که شهرداری سعادت شهر در خصوص مرمت و بهسازی  خطوط انتقال در شهر انجام داده است، را پرداخت کند.

 طنین پاسارگاد؛ بخشی از طرح انتقال آب از منطقه بلاغی شهرستان پاسارگاد به شهر ارسنجان از شهر سعادت شهر و باغ قوام می گذرد 

جمعی از مردم شهرستان پاسارگاد نسبت به انتقال خط این طرح از باغ قوام معترض بودند و خواستار دریافت غرامت از پیمانکاران این طرح شدند، با خبرهایی که از جلسه امروز در استانداری منتشر شد، به نظر می رسد دریافت غرامت به گفته استاندار فارس کان لم یکن ملغی است.
نظرات بینندگان