کد خبر: ۱۴۰۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۹
هشدار رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل شدن است

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به روند رو به افزایش آمار مبتلایان بیماری کووید۱۹ در فارس، نسبت به تکمیل ظرفیت بیمارستان های استان، هشدار داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با گلایه از بی توجهی بسیاری از مردم استان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاهش حساسیت جامعه نسبت به شیوع ویروس کرونا، از مواجهه با موج فزاینده مبتلایان کرونا و نیاز به بستری آنها خبر داد.

او اضافه کرد: با توجه به افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا، ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل است و با ادامه این روند مجموعه سلامت فارس برای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی با چالشی بزرگ روبرو می شود.

رییس دانشگاه، سهل انگاری در رعایت مسایل بهداشت فردی و اجتماعی و حضور مردم در مکان های شلوغ، دورهمی های خانوادگی، مراسم عروسی و عزاداری بدون رعایت اصول بهداشتی را عامل گسترش بیماری کووید۱۹ برشمرد.

دکتر لطفی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک در زمان خروج از منزل و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد، از مردم استان خواست برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری با مجموعه سلامت فارس همکاری کنند.

او افزود: تمام مدیران دانشگاه، پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و کارشناسان بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر کروناویروس و حفظ سلامت همه افراد جامعه با تمام توان در تلاش هستند و رعایت اصول بهداشتی از سوی هم استانی های عزیز می تواند پشتوانه و امید مدافعان خط مقدم سلامت برای شکست این ویروس منحوس باشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹
0
تا زور بالای سر بشر نباشه کسی مراعات نمیکنه