کد خبر: ۱۴۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۹

آغاز به کار دو نمایشگاه تخصصی ساختمان و فرصت های سرمایه گذاری در شیراز

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه گذاری در شیراز آغاز به کار کرد.
به گزارش شیرازه، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه گذاری با حضور جمعی از مسئولین استان و فعالان برتر این حوزه عصر امروز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس در حاشیه آیین گشایش این دو نمایشگاه،بیان کرد: با توجه به شرایط موجود شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، الزامات حفظ سلامت محیط و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین نصب استند‌های ضدعفونی کننده دست، محل شست و شوی دست‌ها در تمامی سالن ها، گندزدایی و ضد عفونی کردن تمامی سالن‌ها و سطوح به صورت مداوم و الزام مراجعه کنندگان به استفاده از ماسک، تا کنون دو دوره نمایشگاهی در سال ۹۹ با موفقیت برگزار کرده و اکنون سومین دوره نمایشگاهی سال جاری را با رعایت تمام این موارد برگزار می کند.

وی تصریح کرد: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۷۰ شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان و خوزستان و زمینه فعالیت تولید انواع لوله، اتصالات، شیرآلات، مصالح ساختمانی، فوم، بتن‌های آماده و نیمه آماده، تیرچه و بلوک، آسانسور و بالابر، سیستم‌های تاسیساتی، طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی و ... میزبان بازدیدکنندگان متخصص این صنعت است.

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس با اعلام اینکه تمام بازدیدکنندگان و غرفه داران جهت ورود به سالن‌ها ملزم به استفاده از ماسک هستند، ابراز داشت: متخصصان و فعالان حوزه این نمایشگاه‌ها می‌توانند جهت بازدید از چهارشنبه 11 تیر ماه تا روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان