کد خبر: ۱۴۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۹

ممانعت از حضور خبرنگاران در افتتاح پروژه/۳۰ ماه حقوق معوق کارگران

در حالی خبرنگاران به دنبال حضور در مراسم افتتاح تصفیه خانه دوم شیراز به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور بودند که با ممانعت مسئولین حراست مجموعه مواجه شدند.
 در حالی که طی چند روز گذشته مسئولین استان فارس از افتتاح ۱,۴۰۰ میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس اطلاع داده بودند و از خبرنگاران نیز برای حضور در مراسم دعوت شده بود اما امروز تنها یک رسانه اجازه ورود خبرنگار به سالن را پیدا کرد.

مسئولین برگزاری این مراسم از حضور خبرنگار خبرگزاری مهر، خبرنگار خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری تسنیم، روزنامه نیم نگاه، روزنامه سبحان، روزنامه جمهوری اسلامی و سایر خبرنگارانی که برای پوشش رسانه‌ای این برنامه آمده بودند ممانعت کردند.

جلوگیری از حضور خبرنگاران یا عدم دعوت از رسانه‌های استان فارس طی یک ماه گذشته برای دومین مرتبه است که تکرار می‌شود زیرا مدتی پیش نیز سفر رئیس سازمان برنامه ریزی به همراه تعدادی از وزرای دولت بدون حضور خبرنگاران انجام شده در حالی که مسئولین روز قبل از این سفر خبر از لغو برنامه داده بودند.

اما افتتاح پروژه امروز علاوه بر ممانعت از حضور خبرنگاران حاشیه‌ای دیگر نیز داشت و آن تجمع کارگران پروژه بود که برخی حدود ۳۰ ماه حقوق نگرفته بودند و امروز شاهد افتتاح زحمت‌های بدون مزد خود شدند.
منبع: مهر
 
نظرات بینندگان