کد خبر: ۱۴۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۹
سردار غیاثی در مراسم معرفی فرمانده بسیج مرکز صداوسیمای فارس:

مسئولینی که سکاندار ترویج فرهنگ و هنر هستند باید ضمن جریان سازی، نوجوانان و جوانان را با خود همراه کنند

در مراسمی احمد مومنی به عنوان فرمانده جدید بسیج مرکز صداو سیما فارس انتخاب شد.
 به گزارش شیرازه، مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج مرکز صداو سیما استان فارس به میزبانی سالن شهید رکنی برگزار شد و در ابتدای این مراسم محمدتقی سهرابی مدیر کل صداوسیما فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه کرامت و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید فراوان دارند، گفت: به نظرم یکی از مهمترین وظایفی که بر دوش سپاه به عنوان پایه گذار انقلاب اسلامی است، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بر سه اصل خودسازی، جامعه پروری و تمدن سازی تاکید فراوان دارد.
مسئولینی که سکاندار ترویج فرهنگ و هنر هستند باید ضمن جریان سازی، نوجوانان و جوانان را با خود همراه کنند
او افزود: باید در گام دوم انقلاب نقاط ضعفی که وجود دارد مرتفع کرد و با اتکا به مردم و نیرو‌های بسیجی که همیشه پشتیبان ولایت فقیه بودند و با تربیت نیرو‌های انقلابی با بصیرت، تمدن نوین اسلامی را شکل دهیم.

سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس هم در این مراسم گفت: در ماه ذی القعده قرار داریم ماهی که متبرک به نام امام رضا(ع) است و بایستی زوایای زندگی امام رئوف خود و فضائلی که ایشان در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشتند به مردم بشناسانیم و مورد توجه قرار دهیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه بیان کرد: در شیراز شهری که مزین به نام سومین حرم اهل بیت نام گرفته قرار داریم و این مسئله کار رسانه‌ها به ویژه صداوسیما مرکز فارس را دشوارتر می‌کند که بتواند شخصیت حضرت شاهچراغ (ع) را بیشتر به مردم معرفی کند.

سردار غیاثی با گلایه از متولیان فرهنگ کشور اظهار کرد: مسئولینی که امروز سکاندار ترویج فرهنگ و هنر هستند باید در شکل دادن فرهنگ و هنر انقلاب اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و در حوزه مسائل مربوط به فرهنگ و هنر ضمن جریان سازی، نوجوانان جوانان را با خود همراه کنند تا تحت تاثیر جریانات و برنامه‌هایی که اتاق فکر غرب سعی در انحطاط و نابودی جوامع آن‌ها دارد قرار نگیرند.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: امروزه در حوزه جنگ نرم صداو سیما، بسیج و سپاه و برخی نهاد‌ها که زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند و مورد هجوم استکبار جهانی قرار دارند نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند و با تولید آوار فاخری مانند روایت فتح که برگرفته از اندیشه‌ای شهید آوینی بود و یا برنامه‌هایی نظیر راهیان نور و اردو‌های جهادی می‌توانند ضمن جریان سازی بیشتر و همراه کردن مخاطبان نوجوان و جوان، توطئه دشمنان را نیز خنثی کنند که در این زمینه می‌توان با تشکیل قرارگاه رسانه‌ای که متشکل از تمامی مدیران و مسئولین در سراسر کشور است می‌توان در این زمینه گام‌های موثری برداشت.

محمد مهدی رحمتی رییس مرکز بسیج سازمان صداو سیما با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی که آن را پست سر گذاشتیم بیان کرد: امروزه با توجه به اتفاقات داخلی که در آمریکا شکل گرفته، بیانات مقام معظم رهبری بیشتر نمود پیدا می‌کنند که آمریکای امروز رو به افول است و باید با ظرفیت‌هایی که در کشور و بخصوص استان فارس موجود است و با اتکا به نیرو‌های و توانمندی که در سپاه و بسیج وجود دارد به سمت تولید هرچه بیشتر آثار فاخر حرکت کنیم.

رئیس مرکز بسیج سازمان صداو سیما همچنین گفت: غرب با تکیه به صنعت سینمای هالیوود و تولید سریال‌هایی مانند چرنوبیل که مخاطبین بسیاری داشت، سعی در به چالش کشیدن توانمندی هسته‌ای و دانشمندان ایران داشت، اما به مانند تمامی این سال‌ها که اقداماشان بی اثر بوده، جوانان و دانشمندان این مرز و بوم به تکیه بر دانش و توانایی خود، به سمت مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنند.

احمد مومنی فرمانده جدید بسیج صداوسیما مرکز فارس در پایان این مراسم اظهار کرد: نیرو‌های بسیجی کسانی بودند که به مانند امام راحل (ره) اخلاص داشتند و تکیه شان تنها بر خدا بود و امروز هم جوانان بسیجی و انقلابی با اراده خود همچنان در مقابل توطئه‌های أیادی استکبار و غربی‌ها ایستادند و هیچگاه در مقابل خواسته‌های نا به حقشان سر خم نکردند.

او افزود: در افق کلان و بیانیه گام دوم انقلاب، ریل برای پیشرفت هرچه بیشتر آماده است و با تدوین سند فرهنگی و سند تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی که حاصل سال‌ها زحمت کارشناسی بوده، جوانان با اخلاص و انقلابی زیر نظر مقتدای خود مقام معظم رهبری به سمت مسیر روشن خود حرکت خواهند کرد و امیدواریم بتوانیم با تهیه و تولید آثار فاخر و ارزشی، قلب تحولات آمریکا را به لرزه در آوریم.

در پایان این مراسم از خدمات امیر رئوف معاون تولید سابق صدا و سیما مرکز فارس و سید علی حسینی فرمانده بسیج صداوسیما مرکز فارس تقدیر و احمد مومنی با اهدا حکمی از جانب محمد مهدی رحمتی رییس مرکز بسیج سازمان صداوسیما، بعنوان فرمانده بسیج مرکز صداوسیما فارس منصوب شد./ باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نظرات بینندگان