کد خبر: ۱۴۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۹

سبدگردان هدف در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه شیراز

برای آشنایی با شرکت سبدگردان هدف با مدیریت عباسعلی حقانی نسب می‌توانید به غرفه سبدگردان هدف در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه شیراز مراجعه کنید.
 

خبر خوش برای شیرازی های عزیز:

برای آشنایی با شرکت سبدگردان هدف با مدیریت عباسعلی حقانی نسب می توانید به غرفه سبدگردان هدف در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه شیراز مراجعه کنید تا کارشناسان ما به سوالات شما درباره نحوه ثبت نام در سبدگردان هدف، حداقل سرمایه لازم برای افتتاح سبد در شرکت سبدگردان هدف، انواع سبد و صندوق های سرمایه گذاری و … اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

درباره شرکت سبدگردان هدف

شرکت سبدگردان هدف در سال ۹۱ با مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار، در تهران و همزمان با شماره ۱۱۱۴۰ نزد سازمان بورس اوراق بهادار تاسیس گردید و یکی از اولین دریافت کنندگان مجوز رسمی و قانونی فعالیت در بازار سرمایه کشور می باشد. وظیفه اصلی سبدگردان هدف هدایت و مدیریت سرمایه های مردمی که تخصص کافی برای ورود به بازار بورس ندارند می باشد.

شرکت سبدگردان هدف با دارا بودن تحلیل گران متخصص، با تجربه و حرفه ای در بازار سرمایه و با بهره مندی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در راستای کسب حداکثر میزان سود و خلق ارزش برای سرمایه گذاران سهام شما در بورس را مدیریت می نمایند.

مدیریت دارایی های شما با مدیریت آقای حقانی نسب و با همکاری تیم مجرب ایشان، که سابقه های زیادی در زمینه فعالیت در بازار پول و سرمایه کشور هم دارند، انجام میگیرد.

شرکت سبدگردان هدف به منظور جلب رضایت مشتریان، سبدهایی با ریسک های متفاوت را ارائه کرده است تا افراد با میزان ریسک پذیری های مختلف از کم تا خیلی زیاد بتوانند در این سبدها سرمایه گذاری کنند.

اگر ساکن شیراز هستید به غرفه سبدگردان هدف در نمایشگاه بین المللی شیراز مراجعه کنید تا بیشتر با نحوه خدمات رسانی شرکت سبدگردان هدف آشنا شوید.

و همچنین می توانید در صورت پایان نمایشگاه به شعبه سبدگردان هدف در شیراز مراجعه فرمایید . آدرس شعبه شیراز : بلوار استقلال – حدفاصل شبان و چهارراه هوابرد – جنب بانک صادرات

 

این نمایشگاه‌ها تا چهاردهم تیرماه ۹۹ از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.

برای بازدید از غرفه سبدگردان هدف در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه شیراز به آدرس زیر مراجعه کنید:

عکس هایی از غرفه سبدگردان هدف در نمایشگاه شیراز

غرفه نمایشگاه بین المللی سبدگردان هدف در شیراز


اگر ساکن شیراز هستید به غرفه سبدگردان هدف در نمایشگاه بین‌المللی شیراز مراجعه کنید تا بیشتر با نحوه خدمات‌رسانی شرکت سبدگردان هدف آشنا شوید.

و همچنین می‌توانید در صورت پایان نمایشگاه به شعبه سبدگردان هدف در شیراز مراجعه فرمایید. آدرس شعبه شیراز: بلوار استقلال - حدفاصل شبان و چهارراه هوابرد - جنب بانک صادرات





نظرات بینندگان