کد خبر: ۱۴۰۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
جمعه بازار شیراز كه به بازار مستعمل فروشان (شیطون) شهرت دارد با قدمتی 60 ساله بدون حداقل امكانات در یك زمین خاكی و غیر بهداشتی در جنوب شرقی شیراز،جمعه ها پذیرای تعداد زیادی بازدید كننده از اقشار مختلف مردم است.
عکاس: احمدرضا مداح
تاریخ: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛جمعه بازار شیراز كه به بازار مستعمل فروشان (شیطون) شهرت دارد با قدمتی 60 ساله بدون حداقل امكانات در یك زمین خاكی و غیر بهداشتی در جنوب شرقی شیراز،جمعه ها پذیرای تعداد زیادی بازدید كننده از اقشار مختلف مردم است.
از اجناس دسته چندم گرفته تا كالاهای نو و حتی لوكس و عتیقه، شاید همین مساله باعث شده بازار شیطون در چهار فصل سال از رونق بسیاری برخوردار باشد تا جایی كه عده ای تنها برای گردش و دیدن كالاهای قدیمی و جذاب سری به این بازار می زنند.
در این بازار غیر استاندارد مواد خوراكی، گل و گیاه، میوه ، لوازم خانگی، فرش نو و كهنه، پرنده های ظریف و زیبا كه در آفتاب سوزان بدون سایه بان تلف می شوند، حیوانات اهلی، اجناس عتیقه، نوشت افزار، روغن سوخته، لوازم آرایش، پوشاك نو و دست دوم، پیچ و مهره، انواع لوازم مستهلك و به درد نخورد تا دمپایی لنگه به لنگه به فروش می رسد.







عکاس :
احمدرضا مداح
نظرات بینندگان
رسول
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹
0
بعضا مشاهده شده قیمت آین بازار خیلی خوبه...کاش مکان این بازار را آسفالت و بهداشتی میکردند و ورودی میگرفتند ..واقعا از لحاظ بهداشتی بسیار بسیار بسیار ضعیف است و گرد خاک بیدا میکند.
نظرات بینندگان