کد خبر: ۱۴۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۹

سخنی با فرماندار و رئیس شورای تامین شیراز به بهانه انتشار بک ویدیوی پرحاشیه

چنانچه مسولی در دوره مسولیتی خود کوتاهی کند، در اتفاقات بعد از مسولیت خود نیز شریک است و حتی بعد از مسولیت نیز باید پاسخگو باشد.
به گزارش شیرازه، امروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که در زیرنویس آن عبارت دعوای افغانی ها در پشت شهرک صنعتی و کارگاههای ضایعات با هفت کشته به چشم می خورد.
خبرنگار شیرازه بر حسب وظیفه خبری خود جویای صحت و سقم ماجرا شد. ماجرا از دعوا در مراسم عروسی چند شب پیش افغانی ها در تالار عروسی دهنو و تفیهان شروع شده که استمرار  آن امروز عصر در مجموعه ضایعات حاشیه کمربندی ادامه یافت.
سخنی با فرماندار و رئیس شورای تامین شیراز به بهانه ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی
 آمار مصدومین این درگیری ها متفاوت اعلام شده است. دو نفر کشته و هفت نفر زخمی محتمل ترین عددهای اعلام شده است.
 فارغ از صحت و سقم ویدیو، توجه مسولین و در راُس آنها فرماندار  شیراز را به مساله رشد قارچ گونه کارگاههای ضایعات در اطراف شیراز و خصوصا کمربندی معطوف می دارم.
 کارگاههایی با انبوهی از آهن آلات که برخی از آنها سالهاست آنجا دپو شده است و نشان از سرمایه هنگفت صاحبان آن دارد.
مشخص نبودن مالکیت زمین، عدم ساماندهی و شناسایی صاحبان کارگاهها، مشرف بودن این کارگاهها به مراکز حساس و خیلی مهم، همه و همه پتانسیل بزرگی را برای مسائل ضد امنیتی،  ضد اخلاقی و ضد دینی فراهم آورده است.
 عدم ورود جدی شورای تامین به این موضوع و مطالبه جدی تا حصول نتیجه از متولیان آن می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.
حادثه سیل پارسال، تجربه تلخ و البته ذیقیمتی است که همگان باید از آن بهره ببرند. چنانچه مسولی در دوره مسولیتی خود کوتاهی کند، در اتفاقات بعد از مسولیت خود نیز شریک است و حتی بعد از مسولیت نیز باید پاسخگو باشد.
فاعتبروا یا اولی الابصار

نظرات بینندگان