کد خبر: ۱۴۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۹
از سوی قرارگاه تبلیغی عمار صورت گرفت؛

اهدای هزینه کمک معیشتی به 650 خانواده نیازمند

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار استان فارس از توزیع کمک نقدی 350 میلیون تومانی برای 650 خانواده نیازمند خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین حمید رضا حدائق در گفت و گو با شیرازه از مشکلات اقتصادی و معیشتی به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا یاد کرد و اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا موجب بیکاری عده کثیری از مردم جامعه شده است، از این رو عده ای از خیرین به واسطه قرارگاه عمار اقدام به کمک افراد نیازمند در خصوص بیماری کرونا کرده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم كمك مؤمنانه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در شرایط شیوع كرونا، قرارگاه تبلیغی عمار فارس با جذب خیرین اقدام به توزیع کمک های نقدی که از سوی خیرین تامین شده کرده است.

مدیر حوزه علمیه منصوریه با تصریح اینکه 650 سرپرست خانواده مورد حمایت کمک های نقدی قرار گرفته اند، اضافه کرد: به هرکدام از این خانواده ها که به دلیل شیوع بیماری کرونا مشکل بیکاری پیدا کرده اند مبلغ پنج میلیون ریال اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 350 میلیون تومان کمک نقدی به خانواده های نیازمند انجام شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم گوشه ای از مشکلات این عزیزان با اقدام این امر مرتفع شده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فعالیت های دیگر قرارگاه تبلیغی عمار پرداخت و یادآور شد: توزیع 10 هزار قرص نان، همچنین توزیع یک هزار بسته معیشتی در مرحله پایانی ایام کرونایی، ضدعفونی معابر در 10 گروه به صورت جهادی و فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی از دیگر فعالیت های این قرارگاه به شمار می رود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان