کد خبر: ۱۴۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۹
رئیس سازمان بسیج کارگری فارس خبر داد:

بازگشت کارخانه بسته بندی سبزی با 24کارگر زن، به خط تولید

سرهنگ حمیدی گفت: در راستای رفع موانع تولید و با همکاری دادگستری فارس و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس، کارخانه بسته بندی سبزی با 24کارگر به خط تولید بازگشت.

به گزارش شیرازه، سرهنگ حمیدی، رئیس سازمان بسیج کارگری فارس، از بازگشت کارخانه بسته بندی سبزی با 24کارگر به خط تولید با همکاری و همت دادگستری فارس و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس خبر داد.

وی با بیان اینکه کارخانه سبزی مارکت پردیس سبز در شیراز با 24 کارگر با مشکلات ناشی از ویروس کرونا دچار رکود در فروش شده بود با بدهی 12 میلیونی به اداره برق شیراز، دچار قطعی برق شده و با این مشکل، بیش از همین مبلغ، سبزی و مواد اولیه به علت گرمای هوا در حال فاسد شدن بود، تصریح کرد: مدیر این کارخانه، برای رفع این مشکل، به سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس مراجعه کرد.

وی با بیان اینکه حتی با ورود و پیگیری بسیج کارگری سپاه فجر فارس هم با جواب رد این اداره مواجه شدیم، افزود: بسیج کارگری در ادامه پیگیری ها، به رئیس کل دادگستری استان فارس مراجعه کرد که ایشان هم با استفاده از ظرفیتهای قانونی موجود و اختیارات خود، با اداره برق صحبت کرده و با اشاره به شرایط بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه، اداره برق را دعوت به همکاری و سعه صدر بیشتر با کارگاه های تولیدی و به خصوص این کارگاه که کارگرانش زنان سرپرست خانوار هستند، نمود.

حمیدی تصریح کرد: دو ساعت بعد از جلسه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس با رئیس کل دادگستری فارس، برق این واحد تولیدی وصل شد ‌و کارگاه و شرکت پردیس سبز دوباره راه اندازی، و باعث خوشحالی کارگران سرپرست خانوار گردید.

رئیس سازمان بسیج کارگری در پایان گفت: به امید روزی که در کشور ما با کارگاه های تولیدی و کارخانجات، مثل مسجد رفتار شود و هیچ واحد تولیدی نه تعطیل، نه تغییر کاربری داده و نه تخریب شود؛ تا ثمره آن را در دین و فرهنگ و اقتصاد و مسائل اجتماعی ببینیم.

به گزارش شیرازه، کارخانه سبزی مارکت پردیس سبز در شیراز با 24 کارگر زن سرپرست خانوار از 4سال پیش اشتغالزایی داشته که به دلیل شیوع کرونا ویروس، 70روز تعطیل بوده است.

انتهای پیام/

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان