کد خبر: ۱۴۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۹
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری فارس تاکید کرد :

باید زیرساخت های لازم برای بازگشایی مدارس در 15 شهریور ماه در فارس فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری فارس،در جمع روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس با اشاره به بازگشایی مدارس در 15 شهریور ماه گفت: باید مدیران با توجه به شرایط این روزها آمادگی کامل داشته باشند و زیر ساخت ها را فراهم کنند تا شاهد عدالت آموزشی در همه کشور باشیم .
به گزارش شیرازه، سید احمد احمدی زاده در جمع روسای ادارات آموزش‌وپرورش سراسر استان با اشاره به بازگشایی مدارس در 15 شهریورماه گفت : باید مدیران با توجه به شرایط این روزها آمادگی کامل داشته باشند  و زیرساخت‌ها را فراهم کنند تا شاهد عدالت آموزشی در همه کشور باشیم .  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت : ثمربخشی آموزش‌وپرورش دو خروجی مشخص باید داشته باشد ؛یکی تبدیل انسان‌های مستعد به انسان‌های بالنده ، متعالی ، مدیر و مدبر و دیگری تأمین نیروی انسانی کارآمد در حوزه‌های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی.

احمدی زاده افزود: اساسی‌ترین مسئله در تمام کشورهای دنیا و دولت‌ها  اعم از دولت‌های بزرگ ، کوچک ، قدرتمند، ضعیف، درحال‌توسعه و صنعتی  مباحث آموزش‌وپرورش است و قطعاً  این مسئله در کشور ما که جمهوری اسلامی است  و باید ابعاد معنوی، دینی ، مذهبی،  انسانی و اخلاقی و عرق ملی را در نظر بگیریم سخت‌تر و مسئولیت سنگین‌تر است .

وی با اشاره به اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید گفت:  این دولت باثبات‌ترین دولت در حوزه اقتصاد ، سیاست و روابط بین‌الملل بود که شدیدترین تحریم‌ها نیز در این دولت شکل گرفت و شرایط را سخت کرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اقدامات جهادی صورت گرفته در زمان شیوع ویروس کرونا در فارس،  گفت : تاکنون 900 هزار بسته معیشتی توسط خیرین و مردم تهیه شد و تحویل خانواده‌های نیازمند در سراسر استان شده است.

احمدی زاده افزود: زمانی فقط 5 هزار تولید  ماسک در فارس داشتیم اما امروز نزدیک 400 هزار در روز تولید ماسک داریم و  15 کارخانه تولید مواد ضدعفونی نیز در سطح استان فعال است .

وی خطاب به روسای ادارات آموزش‌وپرورش سراسر استان،گفت : انتظار داریم با تشکیل کمیته‌ای در تمام ادارات آموزش‌وپرورش ،مشکلات احتمالی برای بازگشایی مدارس بررسی و راه‌کارها و راهبردهای خوبی نیز در این زمینه پیش‌بینی شود.


نظرات بینندگان