کد خبر: ۱۴۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

شمارگان کرونا در ۲۵ شهرستان فارس سه رقمی است

با افزایش همه‌گیری کرونا ،طی یک ماه گذشته شمار ابتلا به این بیماری در ۲۵ شهرستان استان فارس سه رقمی شده است ، اکنون تنها ۱۰ شهرستان فارس شمارگان دو رقمی دارند و هیچ شهرستانی در گذر یک رقمی تعداد مبتلایان نیست.
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز شنبه در نشست ستاد مدیریت استانی کرونا با هشدار نسبت به بی توجهی به دستورات بهداشتی و افزایش روزانه مبتلایان به کرونا  در فارس اظهار داشت : شهرستان های مرودشت؛ کازرون  ؛ داراب ؛ زرین دشت ؛ آباده ؛ ممسنی  ؛ مهر ؛ کوار  ؛ فراشبند  ؛ لامرد ؛ قیروکارزین ؛ زرقان ؛ استهبان ، اقلید؛ خرم بید ؛ فیروزآباد ؛ کوه چنار و  رستم ؛  در استان فارس شمارگان سه رقمی ابتلا به کرونا دارند .

شیراز در گذر  چهار رقمی تعداد مبتلایان قرار دارد و ابتلا در شهرستانهای فسا ، جهرم ، لارستان ، خنج ، گراش و اوز نیز سه رقمی است .

عبدالرسول همتی افزود: ابتلا به کرونا در شهرستان های سپیدان ؛ پاسارگاد ؛ ارسنجان ، بیضا  ؛ سروستان ؛ نی ریز ؛ بوانات ؛ خرامه ؛ بختگان و سرچهان  نیز دو رقمی شده است .

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توصیه به رعایت دستورات بهداشتی برای پیشگیری از کرونا تاکید کرد: ویروس کرونا در فارس به شدت در حال گسترش است و شدت سرایت آن هم روز به روز افزایش پیدا می کند، همین عامل استان را به وضعیت نگران کننده رسانده و در آستانه وضعیت قرمز قرار داده است.

نظرات بینندگان