کد خبر: ۱۴۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۹
در هفته 28 لیگ دسته یک فوتبال کشور:

فجر سپاسی به مصاف خوشه طلایی ساوه و تیم شهدای قشقایی در برابر آلومینیوم اراک قرار می گیرد

در هفته 28 لیگ دسته یک فوتبال کشور، فردا 16 تیر ماه فجر سپاسی به مصاف خوشه طلایی ساوه و تیم شهدای قشقایی در برابر آلومینیوم اراک قرار می گیرد.
به گزارش شیرازه، در هفته ۲۸ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه شانزدهم تیرماه تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و خوشه طلایی ساوه به میزبانی ورزشگاه پارس به مصاف هم خواهند رفت.

فجری‌ها که تا پایان هفته ۲۷ با ۳۷ امتیاز جایگاه نهم را به خود اختصاص داده اند و دیگر امیدی برای صعود به لیگ برتر ندارند تنها برای پایان دادن بر ناکامی‌ها و کسب پیروزی مقابل نماینده ساوه صف آرایی می‌کنند.

خوشه طلایی ساوه نیز که با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر از آلومینیوم اراک در مکان سوم جدول جای گرفته و یکی از کاندیدا‌های جدی صعود به لیگ برتر بشمار می‌رود، دوست ندارد مقابل زردپوشان شیرازی امتیاز از دهد.

تیم فجر از هفته هفدهم و شکست ۳-صفر سپیدرود رشت، ۱۰ هفته موفق به کسب برد نشده و این موضوع هم نماینده فارس را در بحران فرو برد و هم فجری‌ها را از صعود به لیگ برتر ناامید کرد.

تیم شهدای قشقایی شیراز نیز ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه فردا مقابل میزبان رده دومیش آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد.

در جدول رده بندی مسابقات آلومینیوم اراک با ۴۸ امتیاز در مکان دوم و شهدای قشقایی شیراز با ۳۲ امتیاز، رده یازدهم را به خود اختصاص داده است.

در هفته ۲۷ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، شهدای قشقایی با یک گل سپیدرود رشت را از پیش رو برداشت و آلومینیوم اراک در دیداری عجیب و پرگل مقابل میهمان انتهای جدولی علم و ادب تبریز با هفت گل به برتری دست یافت.
دیدار رفت دو تیم دوشنبه سیزدهم آبان برگزار شد که شهدای قشقایی با دوگل حریف خود را مغلوب کرد.

دیدار‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان