کد خبر: ۱۴۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۹

قیمت جد‌‌‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌‌‌ سیمان در استان فارس اعلام شد

رئیس کمیسیون معد‌‌‌‌‌‌‌ن اتاق بازرگانی فارس گفت: با توجه به نامه انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور د‌‌‌‌‌‌‌ر خصوص نرخ های جد‌‌‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌‌‌ سیمان، قیمت سیمان ۳۲۵-۱ از حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ ۲۱۳هزار تومان به حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ ۲۵۵ هزارتومان رسید‌‌‌‌‌‌‌.

 رئیس کمیسیون معد‌‌‌‌‌‌‌ن اتاق بازرگانی فارس گفت:  با توجه به نامه انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور د‌‌‌‌‌‌‌ر خصوص نرخ های جد‌‌‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌‌‌ سیمان، قیمت سیمان ۳۲۵-۱ از حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ ۲۱۳هزار تومان به حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ ۲۵۵ هزارتومان رسید‌‌‌‌‌‌‌.

  همچنین قیمت سیمان تیپ ۲ و پزولاتی از حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ ۲۱۸هزار تومان به حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ ۲۶۱هزار و ۵۰۰تومان، سیمان ۴۲۵-۱ از ۲۱۹هزار و ۸۰۰تومان به حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ ۲۶۴هزار تومان، سیمان تیپ ۵ از ۲۲۱هزار و ۶۰۰تومان به حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ ۲۶۶ هزار تومان و سیمان ۵۲۵-۱ از حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ ۲۲۳هزار و ۵۰۰تومان به حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ ۲۶۸هزار تومان افزایش یافت.

 قیمت سیمان فله به طور حد‌‌‌‌‌‌‌ود‌‌‌‌‌‌‌ی و به ترتیب ۲۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان، ۲۲۱ هزار تومان، ۲۲۳هزارتومان، ۲۲۵هزار و ۴۰۰تومان و ۲۲۸هزار تومان می باشد‌‌‌‌‌‌‌.

نظرات بینندگان