کد خبر: ۱۴۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۹

فراخوان نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز

آیین رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز برگزار شد.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز در موضوعات دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.
صابر سهرابی بیان کرد: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هنرمندان و فرهنگ‌وران فارس و همچنین جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، انتشار فراخوان و آیین نامه نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز، از امروز در فضای مجازی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه انجمن فیلم کوتاه شیراز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس این جشنواره را برگزار خواهد کرد، گفت: فیلمسازان می‌توانند با توجه به دو موضوع یادشده هر نوع فیلم کوتاه درقالب‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی را ارائه دهند.
وی افزود: حداکثر زمان فیلم ۳۰ دقیقه است و اثر نباید از سال ۱۳۹۶ تاکنون به جشنواره‌ای ارسال شده باشد.
به گفته سهرابی ثبت‌نام در جشنواره تنها به شیوه اینترنتی امکان‌پذیر است؛ بنابراین درخواست‌کنندگان باید با مراجعه به سایت www.ssfa.ir فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل و شماره ثبت دریافت کنند و سپس هنگام ارسال کپی آثار، نام فیلم خود را همراه با شماره ثبت ارائه دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: هنرمندان تا ۲۴ تیرماه ۹۹ برای ثبت‌نام اولیه فرصت دارند و آخرین مهلت دریافت آثار اول مرداد ۹۹ است؛ همچنین فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه تا نیمه مرداد معرفی خواهند شد و جشنواره بدون هیچ‌گونه تمدید در نیمه دوم مرداد برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان