کد خبر: ۱۴۰۳۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۹
آمادگی مجلس جهت تصویب قانون برای ایثارگران؛

حذف حق پرستاری جانبازان پس از شهادت، کج سلیقگی است

دو تن از نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از آمادگی خانه ملت برای تصویب قانون در جهت ارائه خدمات بیشتر به ایثارگران خبر دادند.
به گزارش شیرازه، ابراهیم عزیزی و دکتر جعفر قادری با حضوردر جمع تعدادی از انجمن های جانبازان استان فارس حاضر شدند و پای صحبت و درد دل این عزیزان نشستند .

در این نشست صمیمی ابراهیم عزیزی با درخواست استمرار این نشست ها، گفت: برای مفید واقع شدن جلسات، باید به یک تصمیم واحد رسید که نشست بعدی را فصلی یا ماهانه با حضور تعدادی از مدیران و مسوولان استان که متصدی امور ایثارگران هستند، داشته باشیم.

او با بیان اینکه تشکیل جلسه برای جلسه مشکلی را حل نمی کند و راه به جایی نمی برد، بیان کرد: باید مشکلات احصا شده و بعد پیگیری و اجرایی شود و در این راستا مجلس این آمادگی را دارد که هر قانونی را جهت خدمات بیشتر به ایثارگران تصویب کند.

عزیزی تصریح کرد: البته قوانین وقتی از طرف دولت در قالب لایحه به مجلس می آید به طور طبیعی مشکلاتش در اجرا کمتر است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس همچنین خواستار تهیه یک طرح جامع برای درج در قانون جامع ایثارگران و رفع نواقص آن شد.

او در ادامه این نشست با اشاره به حذف حق پرستاری ایثارگران پس از شهادت نیز گفت: این سزاوار نیست چراکه باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که 10سال دیگر چه کسی از خود این پرستار مراقبت می کند؟

عزیزی گفت: حذف حق پرستاری جانبازان بالای 70درصد پس از شهادت حاوی  بدترین پیام و نوعی بدسلیقگی است.

بررسی مشکلات ایثارگران و گفت و گو با خانواده این عزیزان پایان بخش این دیدار صمیمی بود.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹
0
حذف حق پرستاری پس از شهادت یا فوت قانونی و معقول است
اما
تامین رفاه و حقوق مکفی حق همه خانواده های شهدا و جانبازان است و مسئولین باید پیگیر آن باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹
0
آقایون نماینده لطفاً فکری برای نیروهای قراردادی ادارات کنید چندین سال است با مدرک تخصصی مشغول بکارند بعضا، بالای 20 سال ولی دریغ از حقوق مناسب ، عدم تبعیض و ... ما که دستمان به آقایان مسوول نمی رسد شیرازه شما به داد این نیروها برسید و داد آنها را به گوش مسوولین و نمایندگان برسانید . بعضی از همکاران با مدرک فوق لیسانس مهندسی در حال بازنشستگی است با حقوق حداقل قانون کار . به خدا دریافتی ما در حدود نصف حکم کارگزینی نیروهای رسمی و پیمانی است .