کد خبر: ۱۴۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۹
مدیرکل تامین اجتماعی فارس:

افزایش مجدد حقوق بازنشستگان از اول مرداد

مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: با اجرای طرح متناسب سازی ،حقوق بازنشستگان مجددا افزایش می یابد.
 به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس ابراهیم کشاورز با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر واگذاری معادل ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت های دولتی گفت: با واگذاری این سهام به سازمان تامین اجتماعی بابت تادیه دیون دولت، این امکان برای این سازمان فراهم می شود تا متناسب سازی حقوق بازنشستگان را انجام دهد.
افزایش مجدد حقوق بازنشستگان از اول مرداد
وی با اشاره به مفهوم متناسب سازی بیان داشت :متناسب سازی به این مفهوم است که غیر از افزایش سنواتی که در ابتدای سال داشتیم و در خرداد اعمال کردیم, متناسب با میزان دریافتی فعلی افراد بازنشسته و سنوات خدمتشان افزایش دوباره حقوق را داشته باشیم.
مدیرکل تامین اجتماعی فارس با اشاره به اینکه بازنشستگان این سازمان در استان فارس دویست هزار نفر هستند, گفت: با اجرایی شدن این موضوع, پرداخت حقوق ماهانه مستمری بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد.

کشاورز همچنین از آغاز واریز حقوق تیرماه و مابه‌التفاوت‌های فروردین و اردیبهشت مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی خبردادو گفت: مستمری‌بگیران و بازنشستگان حقوق تیرماه خود را همراه با مابه التفاوت حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت‌ماه خود دریافت خواهند کرد

نظرات بینندگان