کد خبر: ۱۴۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۹
معاون امور عمرانی استانداری فارس:

اجرای تأسیسات فاضلاب داراب منجر به ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی می‌شود

محمود رضایی گفت: اجرای تأسیسات فاضلاب شهر داراب منجر به ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی می‌شود.
 با حضور مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و معاون امور عمرانی استانداری فارس از تصفیه خانه‌های آب شرب و فاضلاب شهر داراب در اولین روز هفته جاری بازدید به عمل آمد.

معاون امور عمرانی در جریان این بازدی،  اظهار کرد: تصفیه خانه مدرن فاضلاب شهر داراب با ظرفیت بالغ بر ٢٠ هزار متر مکعب در شبانه روز اجرا و هزینه‌های اجرای این تصفیه خانه از منابع بانک توسعه اسلامی تامین می‌شود.

محمود رضایی هزینه اجرای این تصفیه خانه را ١٠٠ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با اجرای این پروژه، تمام فاضلاب شهر داراب بدون نیاز به ایستگاه پمپاژ وارد این تصفیه خانه خواهد شد.

او تصریح کرد: در شهر داراب ٢٢٨ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب وجود دارد که ١٣٥ کیلومتر از این شبکه از محل اعتبارات وام بانک توسعه اسلامی اجرا می‌شود.

رضایی بیان کرد: پساب تولیدی این تصفیه خانه، سالیانه حدود ٤ الی ٥ میلیون متر مکعب خواهد بود که برای استفاده در بخش‌های صنعت، کشاورزی و نیز آبیاری فضای سبز شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون عمرانی استانداری فارس یادآور شد: احداث تأسیسات فاضلاب شهر داراب، ضمن ارتقای سطح بهداشت عمومی، کمک به حفظ و پویایی محیط زیست و جلوگیری از تخریب زود هنگام تأسیسات زیر بنایی شهر، به ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی منجر می‌شود./ 
  باشگاه خبرنگاران جوان 

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان