کد خبر: ۱۴۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۹
فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز تأکید کرد:

فرهنگ عفاف و حجاب از قالب شعار خارج شود

فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز در برگزاری رزمایش یک روزه فرهنگی عفاف و حجاب از توزیع اقلام فرهنگی حجاب تا کمک مومنانه در شرق شیراز خبر داد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز در رزمایش روز حجاب و عفاف که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته عفاف و جحاب، اظهار داشت: همه دستگاه­ها، سازمان­ها و مردم وظیفه دارند درمقابله با بد حجابی فعال بوده و این وظیفه را سرلوحه فعالیت­های خود قرار دهند.

خسروانی در ادامه با تاکید بر اینکه خانواده بزرگ ایرانی بهترین و بزرگترین ظرفیت برای حفظ و نهادینه کردن این فرهنگ بزرگ یعنی فرهنگ عفاف و جحاب است، افزود: توجه به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک مسئله اساسی و ارزشی باید در جامعه اسلامی در راس امور فرهنگی قرار گیرد و همگان در ترویج این فرهنگ فعال باشند.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز یادآور شد: زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه­ها و عرصه­ها حضوری پررنگ داشته و اکنون نیز به پاس خون شهدایی که برای دفاع از نوامیس و کیان اسلامی ریخته شد در محافل و مجالس با حفظ حجاب ظاهر می­شوند.

وی خارج کردن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از قالب شعار را یکی از مهمترین اولویت های جامعه­ی ایران اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: دشمنان ما امروز با استفاده از ابزار مختلف به ویژه شبکه­های ماهواره­ای افکار و ارزش ها دینی و اسلامی را هدف قرار داده­اند.

خسروانی با اشاره به اینکه در هفته عفاف و حجاب رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب بمدت یک روز در شیراز برگزار می­شود، تصریح کرد: در این هفته 313 بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه، 313 گلدان گل، 313 بسته بهداشتی و 313 بسته حجاب به خانواده­های مستمند در شرق شیراز تقدیم می­شود.

وی در پایان گفت: 313 نفر خانم در کارگاه­های تولید ماسک مشغول به کار شده­اند که در این وضعیت شیوع بیماری کرونا کمک خرج خانواده خود شده­اند.

انتهای پیام/

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان