کد خبر: ۱۴۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۹
پیگیری دغدغه مردم؛

چرا ‌دفتر نمایندگان شیراز در مجلس‌ هنوز راه‌اندازی نشده است؟

با گذشت تقریبا ۲ ماه از شروع به کار مجلس یازدهم هنوز خبری از دفتر نمایندگان شیراز یا اعلام راه‌های ارتباطی مردم با نمایندگان نیست.
  نزدیک به 2 ماه است که مجلس یازدهم کار خود را شروع کرده و نمایندگان بخشی از زمان خود را در مجلس و بخشی را در حوزه انتخابیه خود می‌گذرانند. آن مدت که نمایندگان در حوزه انتخابیه خود هستند نیز به شرکت در جلسات مختلف می‌گذرد.
تجربه و سوال از مردم در دوره‌های مختلف نشان داده که برای مردم آن نماینده‌ای فعال و کاری است که ارتباط بیشتری با آنها داشته باشد و به اصطلاح در دسترس باشد.
چرا ‌دفتر نمایندگان شیراز در مجلس‌ هنوز راه‌اندازی نشده است؟
برای مردم شرکت نمایندگان در جلسات مختلف چندان اهمیتی ندارد برای آنان خروجی کار مهم است؛ اینکه گرهی از مشکلات باز شود و این رفع مشکل به عینه دیده شود اما با گذشت تقریبا 2 ماه از شروع به کار مجلس یازدهم هنوز خبری از دفتر نمایندگان شیراز یا اعلام راه‌های ارتباطی مردم با نمایندگان نیست.

هر چند از میان 4 نماینده شیراز یکی دو نفر حتی در دسترس خبرنگاران نیز نیستند و از ابتدای کاندید شدن تا زمان مشخص شدن نتایج شاید تنها یکی دو نشست خبری برگزار کرده باشند و غیر از این تلفن‌های خبرنگاران نیز بی‌پاسخ مانده است.

با این حال خبرگزاری تسنیم این موضوع یعنی راه‌های ارتباطی مردم با نمایندگان را از طریق مسئولین دفتر یا مشاورین نمایندگان پیگیری کرده است، نتیجه حاصل این بود که هر چند هر 4 نماینده شیراز قرار است در یک ساختمان در منطقه بین‌الحرمین شیراز در نزدیکی ساختمان شورای شهر مستقر شوند اما هنوز این دفاتر به جز دفتر جعفر قادری راه‌اندازی نشده است.

حسینی، از کارکنان دفتر آقای نجابت در گفت‌وگو با تسنیم می‌گوید: مردم از طریق شماره همراه نماینده می‌توانند با وی در ارتباط باشند این شماره در برخی از اوقات بر روی خط مسئولین دفتر دایورت شده اما در هر صورت پاسخ مردم داده می‌شود.

وی از راه‌اندازی قریب الوقوع دفتر مردمی این نماینده شیراز سخن می‌گوید و شرایط پیش آمده به دلیل کرونا را عامل اصلی برای کاهش ارتباطات حضوری می‌داند.
سعدی، مسئول دفتر ابراهیم عزیزی نیز همین پاسخ را می‌دهد که دفتری در مجموعه بین‌الحرمین در نظر گرفته شده اما هنوز راه‌اندازی نشده است.

در همین راستا روابط عمومی ابراهیم عزیزی نیز از فعال بودن دفتری در خیابان سمیه شیراز خبر داده و اعلام کرده که مردم می‌توانند برای بیان مشکلات به اینجا مراجعه کنند.
  
رئیس‌زاده که خود را مشاور علیرضا پاک‌فطرت معرفی می‌کند نیز از یکی بودن ساختمان نمایندگان شیراز سخن می‌گوید اما به گفته وی نیز هنوز دفاتر به صورت مستقل راه‌اندازی نشده است.

وی درباره دیگر راه‌های ارتباطی مردم با این نماینده شیراز، خبرنگار تسنیم را به خود نماینده ارجاع می‌دهد که البته تلفنشان همیشه دایورت است و در این مدت کمترین میزان پاسخگویی را به خبرنگاران داشته‌اند.

در ادامه نیز دفتر رسمی جعفر قادری راه‌اندازی شده و آنگونه که سعیده قادری، مسئول دفتر این نماینده در تهران می گوید: دفتر این نماینده شیراز از ساعت 8 تا 13 بعدازظهر باز است و مردم برای بیان مشکلات می‌توانند مراجعه کنند همچنین تلفن‌های ثابت دفتر نیز به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی همچنین شماره تلفن‌های جعفر قادری را اعلام و بیان می‌کند که عبارتند از 0912833151 و 09177161365 و مردم از طریق این شماره‌ها می‌توانند مطالبات خود را پیامک یا واتساب کنند یا اینکه تماس بگیرند. 

یکی از تفاوت‌هایی که از ابتدا درباره نمایندگان مجلس یازدهم نسبت به دیگر دوره‌ها مطرح شد، دغدغه مردم داشتن و ارتباط با مردم بوده است به جاست که با تقویت راه‌های ارتباطی این شعار در عمل نیز محقق شود.

‌انتهای پیام/424/ش

نظرات بینندگان