کد خبر: ۱۴۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۹

پویش اگر من سردبیر شیرازه بودم...

همراهی شما مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی شیرازه و نیز استقبال تحریریه، پویش نقد و ایده‌پردازی در راستای تقویت این پایگاه خبری را به ایستگاهی جدید رسانده است: ایستگاه سردبیری مخاطبان! هم‌اینک تحریریه شیرازه که خود به استقبال پویش "اگر من سردبیر شیرازه بودم..." آمده است، آماده شنیدن ایده‌ها و ابتکارات شما خوبان است.
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه:  نقد، آزاداندیشی، مطالبه گری و شفاف‌سازی از فرهنگ‌های جاری در رسانه ها بوده است که خبرنگاران از همان روزهای آغاز فعالیت خود که وارد فرایند فعالیت رسانه ای می‌شوند با آن انس می‌گیرند.
پویش اگر من سردبیر شیرازه بودم...
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه که همواره سعی خود را بر رضایت مخاطب و انجام رسالت حرفه ای خود گمارده، بر همین اساس و نیز رعایت رسالت حرفه‌ای خود، پویشی را  آغاز کرده و از همه شما مخاطبان و همراهان عزیز می‌خواهیم که دیدگاه‌های خود را برای پیشبرد امور رسانه ای در میان بگذارید.

تمام پیشنهادها، نقدها و دیدگاه‌ها، بررسی و در صورت اجرایی بودن قطعاً عملیاتی خواهد شد.

برای درج ایده‌ها، ابتکارات، پیشنهادات، انتقادات، طرح‌ها و نظرات خود درباره بخش‌های مختلف پایگاه خبری تحلیلی شیرازه، لطفاً دیدگاه‌های خود را ذیل همین خبر ارسال بفرمایید. نظرات شما مبنای تصمیم گیری ما خواهد شد. به بهترین نظر نیز هدیه ای به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.

نکته: نوشتن ایمیل و همین‌طور نام کامل هنگام ثبت نظر، ضرورت ندارد. البته اگر نیازمند توضیح بیشتری برای متن خود هستید شماره خود را هم برای ما بنویسید.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان