کد خبر: ۱۴۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

اخذ ۱۵ دستور تامین اعتبار برای پروژه ها از سازمان برنامه بودجه کشور

دومین جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاها که با حضور شوراها، دهیاران ، بخشداران و مدیران شهرستانی و استانی و‌نمایندگان مجلس برگزار شد طرح شد : اخذ ۱۵ دستور تامین اعتبار از سازمان برنامه بودجه کشور با پیگیری نمایندگان برای رفع مشکلات روستاهای شهرستانهای شیراز و زرقان
 به گزارش شیرازه، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: این جلسات برای این است که مشکلات مردم را حل کنیم و  از مدیران محترم که در جلسه حضور دارند تقاضا داریم مصوبات جلسات را با جدیت دنبال کنند و به بهانه های مختلف این مصوبات را معطل نکنند . 
اخذ ۱۵ دستور تامین اعتبار برای پروژها از سازمان برنامه بودجه کشور
 ابراهیم عزیزی گفت: پس از اولین جلسه  رسیدگی به مسائل و مشکلات روستاها ، نمایندگان با حضور در دفاتر وزرا، دستورات و مصوبات لازم را  گرفته اند و وظیفه مدیران در استان و شهرستان این است که با جدیت برای تحقق این مصوبات اقدام و پیگیری نمایند. 

 رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد:  در جلسه ای که با حضور وزیر راه برگزار شد تصمیمات بسیار خوبی در حوزه راه و ریل مصوب شده  است که می توان به شروع راه آهن شیراز، بوشهر که سالهاست رها شده اشاره کرد . 

 عزیزی گفت: در خصوص خط دوم  انتقال آب از سد درودزن به شیراز اشاره کرد و افزود با اجرای این خط بخش قابل توجه ای از منابع آب زیر زمینی حفظ و مشکلات بخش عمده ای از مردم عزیز در تامین آب شرب رفع می گردد. 

 نماینده شیراز و زرقان در مجلس بیان داشت :  با پیگیری های صورت گرفته وتشکیل جلسات در تهران  مصوبات خوبی در حوزه بهداشت و درمان اتخاذ شده که می توان به  ساخت بیمارستان دوم تامین اجتماعی در شهرستان اشاره کرد. 

 عزیزی بیان داشت: موضوع راه کرونی،کیان آباد به بابا حاجی که سالها مورد بی توجهی قرار گرفته بوده در دستور کار قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: عملیات خط لوله انتقال فرآورده های نفتی از سیرجان به شیراز  مصوب شده است و این اقدام یک ظرفیت بسیار مناسب برای توسعه شهرستان است که امیدوار هستیم با پیگیری مدیران زودتر به مرحله اجرا برسد. 

ابراهیم عزیزی خاطر نشان کرد: برای حل مشکل تامین هزینه ، ۱۵ دستور برای تامین اعتبار پروژها از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شده است.

عزیزی ادامه داد: توقع این است که فرمانداری مصوبات جلسات را با جدیت دنبال کند و مطالب استانی و شهرستانی را رفع و در صورت نیاز به مصوبه بالادستی از ظرفیت نمایندگان استفاده نمایند.

نظرات بینندگان