کد خبر: ۱۴۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۹
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

انعقاد قرارداد با 77سرمايه گذار در شهرك هاي صنعتي جهرم/ اجراي طرح توسعه در شهرك صنعتي جهرم و ناحيه صنعتي کوثر

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد قرارداد با 77سرمايه گذار در شهرك صنعتي جهرم و ناحيه صنعتي كوثر جهرم خبرداد و گفت:از اين تعداد،35واحد صنعتي در اين دو شهرك صنعتي با اشتغالزايي حدود650نفر به بهره برداري رسيده است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی پس از بازدید از ناحيه صنعتي كوثر وشهرک صنعتی جهرم  در جلسه بررسي مشكلات شهرك هاي صنعتي جهرم كه با حضور  معاون استاندار و فرماندارويژه جهرم ،مديران برخي دستگاه هاي اجرايي شهرستان،  و نيز هيات مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي جهرم برگزارشد، افزود:هم اينك 42واحد صنعتي نيز در اين دو شهرك صنعتي در مرحله ساخت و ساز است كه با بهره برداري از اين واحد ها اشتغال در شهرك هاي صنعتي جهرم به دوبرابر ميزان فعلي افزاش مي يابد.
وي در ادامه با اشاره به تکمیل بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی جهرم و واگذاری بخش زیادی از اراضی این شهرک صنعتی، از آمادگي اين شركت براي اجراي طرح توسعه اين شهرك صنعتي خبردادو گفت:در اين زمينه اقداماتي درحال انجام است.
وی در ادامه با اشاره به آماده بودن زيرساخت ها در ناحيه صنعتي كوثر  گفت: برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در ناحيه  صنعتی  كوثر در راستای حمايت از جهش  توليد  طرح توسعه و تكميل زيرساخت ها و نيز اجراي جاده دوم دسترسي به این ناحیه صنعتی اجرا خواهدشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود:در ناحیه‌ی صنعتی کوثر جهرم که 67 هکتار مساحت دارد، تاکنون 22 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد 11 واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی 130 نفر در مرحله فعالیت و 10 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.
وي همچنين برهمكاري و تعامل دستگاه هاي اجرايي شهرستان بمنظور اجراي طرح توسعه اين ناحيه صنعتي در اراضي مجاورآن تاكيدكرد و گفت:در اين زمينه تشريفات اداري در حال انجام است .
این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شهرک صنعتی جهرم درزمینه‌ی زیرساختی و امکانات از وضعیت مناسبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: طرح مسیر دسترس این شهرک صنعتی نیز اجراشده  و طرح توسعه شبكه روشنايي نيز در برنامه قراردارد.
فتوحي همچنين با اشاره به بهره برداري مجموعه بزرگ توليد كنسانتره مركبات و رب گوجه در ماه هاي آينده در اين شهرك صنعتي با سرمايه گذاري 400ميليارد ريالي و اشتغال 300نفري گفت:مهمترين نياز چنين واحدهايي آب است كه در اين زمينه نيازمند مجوز براي افزايش آب پايدار هستيم.
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس تصريح كرد:در شهرک صنعتی جهرم که 41 هکتار مساحت دارد، تاکنون 55 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد 25 واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی 565 نفر در مرحله فعالیت و 24 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.
وي در ادامه از آمادگي اين براي ايجاد نواحي جديد صنعتي درمناطق مستعد اين شهرستان خبرداد.
در اين جلسه موضوعاتي نظير تامين آب  براي واحد هاي جديد،ارتقاي شبكه مخابراتي،نحوه نگهداري خودروي آتش نشاني و راه اندازي ايستگاه آتش نشاني و نيز طرح توسعه شهرك صنعتي جهرم بحث و تبادل نظر شد.

نظرات بینندگان