کد خبر: ۱۴۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۹

طرحی که با افتتاحش، عطش مردم سعادت شهر برطرف نشد!!

از حدود دو هفته پیش رییس جمهور ، مسئولین استانی ، فرماندار و رییس اداره آب شهرستان از وارد شدن آب سد سیوند به شبکه شهری سخن می‌گویند اما هنوز مشکل آب شرب سعادت شهر برطرف نشده است.
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد از حدود دو هفته پیش رییس جمهور ، مسئولین استانی ، فرماندار و  رییس اداره آب شهرستان از وارد شدن آب سد سیوند به شبکه شهری سخن می‌گویند. 
رییس جمهور پروژه آب رسانی به شهر سعادت شهر را از طریق ویديو کنفرانس کلید زد.همزمان بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از این پروژه و قول مرتفع شدن مشکل آب شرب سعادت شهر را به همشهریان دادند.اما در واقع هیچ آبی وارد شبکه شهری نشده است و مردم سعادت شهر هنوز از کم آبی و در برخی از نقاط شهر از بی آبی رنج می برند.

صحبت های ضد و نقیض مسئولین همچنان در این مورد ادامه دارد.هروز مسئولین شهرستان وعده مرتفع شدن معضل بی آبی را می‌دهند. 
طبق بازدید میدانی خبرنگار ما از نقاط مختلف شهر مشاهده شده است که در خیابان قصردشت روزانه از ساعت ۹صبح تا ۱۰شب آب وجود ندارد.خیابان امام زاده روزانه حدود ۷ساعت اب کم فشار و در برخی از ساعات کلا قطع می باشد. محله سراج اباد هم از کم آبی شدید رنج می برند.
سوال اینجاست که چرا مسئولین واقعیت را کتمان می‌کنند و وعده های خلاف واقع را به مردم می دهند.
چه زمانی این مشکل و مطالبه به حق مردم سعادت شهر مرتفع می شود و مسئولین وعدهایشان عملی می شود خدا می داند و ما منتظر آن روز می مانیم.
نظرات بینندگان