کد خبر: ۱۴۰۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۹
برای توسعه و پیشرفت واقعی؛

لامرد و مهر نیازمند قطع دست شکست خوردگان انتخابات اسفند ۹۸ است!/ چه کسی در مقابل تغییرات مدیریتی لامرد و مهر ایستاده است؟!

شنیده شده برخی افراد نزدیک به جریان شکست خورده انتخابات اعلام کرده اند انتصاب سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان لامرد نیز به طور کامل لغو و دکتر احمدی همچنان رئیس شبکه است.
 با وجود انتشار خبر انتصاب و صدور حکم هادی اکبری به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد، در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ساعاتی قبل این خبر از روی خروجی این سایت برداشته شد.

 شنیده شده برخی افراد نزدیک به جریان شکست خورده انتخابات اعلام کرده اند انتصاب نیز به طور کامل لغو و دکتر احمدی همچنان رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد است.

 درحالی که عالی ترین مقام سیاسی شهرستان، که از قضا با انتخاب مردم به مجلس رسیده راضی به این تغییر است و تمام‌تلاش خود را برای این تغییر صورت داده و‌ حتی موافقت مقام عالی بهداشت استان را نیز گرفته است، کدام مقام می‌تواند تا این حد به خود اجازه دهد که در مقابل تصمیم وی بایستد؟

 در حالی که دکتر موسوی نماینده جدید تلاش می‌کند مدیران ناکارآمد شهرستانی را تغییر دهد، اما شواهد نشان می دهد دست هایی در کار است تا جلوی این تغییرات گرفته شود، بدون شک یک‌ مقام عادی توانایی لغو حکم را ندارد، پس کدام مقام عالی رتبه این جرات را به خود داده تا این حکم را لغو کند؟

 قطعا افراد شکست خورده در انتخابات این توانایی را در خود دارند که در امورات شهرستان دخالت کنند، اما سوال اینجاست تا کی باید شاهد دخالت آنها باشیم؟ تا چه زمانی آقایان به خودشان اجازه می دهند در امورات مدیریتی دو شهرستانی دخالت کنند که دیگر در آنجا نماینده نیستند؟!

 با توجه به اینکه مردم بصورت واضح به آقایان در انتخابات اسفند ۹۸ *نه گفته اند* و به صراحت اعلام کرده اند که نحوه مدیریت شان را قبول ندارند، آیا شایعه ی دخالت مستقیم یکی از عالی ترین مقامات کشوری در شهرستان لامرد و مهر، در شأن ایشان است؟

یکم: قطعا با این‌حرکت دانشگاه علوم پزشکی فارس، جایگاه دکتر لطفی به عنوان مقام عالی این دانشگاه زیر سوال رفته و نشان می‌دهد تصمیمات این مرکز در جای دیگر گرفته شده است!

دوم: امیدواریم در حداقل زمان ممکن دخالت آقایان علوی (پدر و پسر) در این تغییر نظر دانشگاه علوم پزشکی فارس تکذیب شود تا لازم نباشد مردم مجددا مثل اسفند ۹۸ دست رد به سینه ی آنها بزنند!
صرفا جهت یادآوری برای سرعت بخشیدن به این تکذیبیه؛ در فایل صوتی معروف عنوان کردند شیفتگان خدمتند نه تشنگان قدرت!!

سوم: امیدواریم جناب آقای دکتر‌موسوی سکوت خود را شکسته و در خصوص سنگ اندازی های روزهای اخیر، به مردم دو شهرستان گزارشی ارائه دهند.

منبع: لامرود
انتهای پیام
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹
0
درود
عزل و نصب مدیران دولتی در حیطه اختیارات قوه مجریه است یا قوه مقننه؟
وظایف و اختیارات نماینده مجلس چیست؟
اصل تفکیک و استقلال قوای قانون اساسی در این زمینه چه می گوید؟