کد خبر: ۱۴۰۵۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۹

واکنش ها به یادداشت انتقادی عکاس خبری از نماینده شیراز

مخالفان می گویند: روح الله نجابت به شدت در پی حل مشکلات اقتصادی و تولید است و عدم حضور ایشان در این چنین جلساتی، به معنای عدم توجه ایشان به مشکلات مردم نیست.
 پایگاه خبری شیرازه؛ عباس امیری عکاس خبری و سردبیر روزنامه نیم نگاه در صفحه شخصی خود متنی را در انتقاد از عدم حضور روح الله نجابت نماینده جوان شیراز در جلسه بررسی مشکلات روستاها منتشر نمود. وی با عنوان نجابت کجایی؟ دقیقا کجایی؟ به این موضوع پرداخت که نماینده باید در جلسات بررسی مشکلات اقشار مختلف حضور داشته باشد تا بتواند در مجلس برای حل آنها تلاش کند.
انتشار این یادداشت در پایگاه خبری شیرازه و دست به دست شدن آن در گروه های مختلف، موجی از تائیدها و انتقادات از متن را به همراه داشته است.

درهمان ساعات اولیه انتشار، نویسنده متن پست دومی را در تشریح ماجرای عدم حضور دکتر نجابت در جلسه منتشر کرد که نشان می داد ناهماهنگی از دفتر فرمانداری شیراز بوده است.

بررسی ها در برخی از گروه های واتس آپی،  استدلال های موافقان و مخالفان را اینگونه نشان می دهد.
موافقان: 
موافقان متن تاکید دارند نوشته مطلب حقی است و نمایندگان می بایست در جلسات طرح مشکلات حضور داشته باشند تا بتوانند بخوبی و از نزدیک مشکلات مردم را لمس و در مجلس با اشرافیت کامل تصمیماتی در جهت رفع مشکلات آن بگیرد.
مهمترین مطلب موافقان حول این موضوع می چرخد.
مخالفان:
مخالفان: مخالفان این متن که به نظر (بررسی چند گروه های واتس آپی) پرتعدادتر نشان می دهد این استدلال ها را مطرح کرده اند:
_اطلاع رسانی ضعیف و بی برنامه فرمانداری دلیل عدم حضور وی بوده است.
_مشکلات مردم روشن است و نیاز چندانی به این جلسات نیست.
این متن در جهت تخریب ایشان دنبال می شود و هدف انتقام گیری از _ این متن در راستای تخریب ایشان تهیه شده و هدف انتقام گیری از نماینده فساد ستیز مجلس در موضوع اعتبار نامه تاج گردون است.
_روح الله نجابت به شدت در پی حل مشکلات اقتصادی و تولید است و عدم حضور ایشان در این چنین جلساتی، به معنای عدم توجه ایشان به مشکلات مردم نیست.
اما موضع شیرازه:
۱_فساد ستیزی روح الله نجابت در موضوع اعتبار نامه غلامرضا  تاجگردون و شفافیت ایشان در این موضوع، نقطه روشنی است که به این سادگی از ذهن مردم و مخاطبان بیرون نخواهد رفت و شیرازه همچنان که قبلا نیز اعلام نموده است، در مسیر مقابله با فساد در کنار نمایندگان خواهد بود.
۲_ پست دوم نویسنده پیام مهمی را به مخاطب منتقل می کند و آن اینکه در دفتر فرماندار کلان شهر شیراز با مسول دفتر و چند نفر همکار ناهماهنگی جدی وجود دارد.
این موضوع را آقای فرماندار باید سامان دهد.
وقتی در هماهنگی با نماینده مجلس اینچنین است، موضوع مراجعات مردمی احتمالا به مراتب وضع بدتری داشته باشد.

۳_وقتی نماینده مجلس جوان و انقلابی در صدر نمایندگان مدافع شفافیت و عدالت و فساد ستیزی است، بهتر است طرفداران ایشان هم سعه صدر به خرج دهند و اجازه دهند باب انتقاد (هرچند تند و تیز  و احیانا غیر منصفانه هم) و شفافیت باز شود تا اگر کسی ابهامی دارد، طرح کند و پاسخ بشنود و این کار به رشد و تکامل و رسیدن به انتظاری که از مجلس یازدهم هست کمک خواهد کرد.
۴_شیرازه خط تخریبی نه برای دکتر نجابت(کافی است نام روح الله نجابت را در شیرازه جستجو کنید تا به راحتی موضوع روشن شود)   و نه شخص دیگری قائل نیست و این موضوع را مغایر سیاست کاری و اسلامی خود می داند. البته انتقاد و مطالبه جدی را در دستور کار قرار دارد.
این سیاست را در بررسی موضوع اعتیاد و مواد مخدر در شیرازه ببینید که نگاه ما این است که در موضوعات مطالبه گری و مشخصا این موضوع  با هیچ کس تعارفی نداریم.
۵. شیرازه به عنوان رسانه انقلابی نه تنها با روح الله نجابت بلکه با آقایان عزیزی، پاک فطرت، قادری به عنوان نمایندگان شیراز و نه هیچ یک از نمایندگان استان فارس پیمان اخوت نبسته و در پیگیری مطالبات به حق مردم شریف شیراز و استان فارس تمام تلاش خود را مصروف می دارد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹
0
خداقوت
احسنت