کد خبر: ۱۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:

تحقق «جهش تولید» اولویت برنامه های مسئولان در استان فارس باشد

حجت الاسلام محمودی زاده گفت: فارس و شیراز می توانند بعنوان مرکز تولید و نشر محتوا و آثار دینی و هنری فاخر اسلامی و انقلابی در سطح کشور مطرح شوند و نباید در این زمینه غفلت شود.
 به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سپاه فجر،  حجت الاسلام محمود محمودی زاده در دیدار با آیت ا... دژکام با بیان اینکه جریان سازی و مطالبه گری پیرامون موضوع مهم "جهش تولید" باید مورد توجه همه آحاد جامعه قرار داشته باشد، گفت: استان فارس دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار مناسبی در حوزه راه اندازی و تقویت صنایع بومی است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران قرار بگیرند.
وی با تاکید بر اینکه «تحقق جهش تولید» اولویت برنامه های مسئولان در استان فارس باشد، گفت: سپاه و بسیج استان فارس در راستای تحقق امر مهم جهش تولید آماده همکاری و هم افزایی با سایر نهادها و سازمان های استان فارس هستند.
تحقق  «جهش تولید» اولویت برنامه های مسئولان در استان فارس باشد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر نقش تاثیرگذار اقشار بسیج سازندگی و بسیج کارگری در حوزه کسب و کار و اشتغالزایی، خاطرنشان کرد: اشتغالزایی و مهم تر از آن حفظ فرصت های شغلی موجود همراه با تقویت فرآیند تولید کالاهای داخلی مولفه های مهم و پیش شرط دستیابی به جهش تولید هستند.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه نام استان فارس به عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی مزین شده است، گفت: فارس و شیراز می تواند بعنوان مرکز تولید و نشر محتوا و آثار دینی و هنری فاخر اسلامی و انقلابی در سطح کشور مطرح شوند و نباید در این زمینه غفلت شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه حلقات صالحین یکی از بسترهای تربیتی نسل جوان انقلابی و آینده ساز کشور است، گفت: طِی هفته گذشته از حضور با برکت آیت ا... دژکام در دوره آموزشی استادیاران طرح صالحین استان فارس بهره بردیم و مباحث این دوره آموزشی بصورت درسنامه تدوین و در اختیار نواحی بسیج سراسر استان فارس قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام محمودی زاده خاطرنشان کرد: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر آماده همکاری، تعامل و هم افزایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم می باشد.

نظرات بینندگان