کد خبر: ۱۴۰۵۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۳۰ تير ۱۳۹۹

موافقت وزارت بهداشت با ساخت بیمارستان جایگزین نمازی در صدرا

ساخت بیمارستان جایگزین نمازی شیراز در شهر جدید صدرا مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفت.
به گزارش شیرازه، ابراهیم عزیزی و جعفرقادری دو تن از نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ابتدای تیرماه امسال با نوشتن نامه و درخواست از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان نمازی در شهر جدید صدرا شدند.

در پی این نامه و پیگیری مستمر نمایندگان مذکور، وزارت بهداشت نیز با دستور مقام عالی وزارت، با صدور نامه ای موافقت خود را در این زمینه اعلام کرد.

در این نامه که به امضای قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت رسیده آمده است:« ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان نمازی واقع در منطقه یک شهر شیراز با ظرفیت 1200تخت مورد تایید این معاونت بوده و در اولویت قرار دارد».

 این نامه جهت اقدام و بررسی لازم به رؤسای مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی، مدیر کل حوزه وزارتی، رئیس گروه سطح بندی و کارشناس خدمات درمانی وزارت بهداشت رونوشت شده است.

 لازم به ذکر است ابراهیم عزیزی و جعفر قادری سوم تیرماه امسال طی نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به تامین زمین 200هکتاری در شهر جدید صدرا، خواستار ساخت بیمارستان جایگزین نمازی در این شهر شدند.

 شهر جدید صدرا با جمعیتی بالغ بر 150هزار نفر در غرب شیراز واقع شده و با ساخت این بیمارستان تحولی در پاسخ به نیازمندی های درمانی و بهداشتی اهالی این منطقه به وجود خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹
0
چرا صدرا؟ قراره تمام امکانات شیراز منتقل بشه صدرا؟ هنوز مناطق توسعه نیافته توی شیراز داریم. چرا اونا با قدمت و اصلتشون نباید آباد بشن و امکانات بره صدرا؟!
منصور
200 هکتار زمین لازم هست از کجا می خواین تامین کنین