کد خبر: ۱۴۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۹
مسئول کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس عنوان کرد

برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در مساجد فارس

حجت الاسلام امیدی از برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، هر هفته در یکی از مساجد استان فارس خبر داد و گفت: ۱۱۰ منتخب در طرح «روح مقاومت» معرفی خواهند شد.
  حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (دوشنبه 30 تیر) در کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان فارس، گفت: اولویت سنجی باید اتفاق بیفتد برنامه هایی با محوریت فضای مجازی پیرامون چهلمین سالگرد دفاع مقدس شکل گیرد.

مسئول کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان فارس با اشاره به اینکه باید کارهایی در خور شان، مقام شهید و شهدای عزیز اجرایی شود، افزود: توجه به تاثیر دفاع مقدس به بیداری اسلامی با تاکید بر نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس با اشاره به اینکه در مساجد پیروزی های مقاومت را با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی، نشر داده شود، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت جوانان و خانواده ها یکی دیگر از برنامه های ماست.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت خانواده شهدا و پیشکسوتان جنگ و جبهه برای معرفی دفاع مقدس استفاده شود، افزود: از ظرفیت نیروی انسانی و ظرفیت فکری دستگاه های عضو کارگروه استفاده شود.
برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در مساجد فارس
این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که شعار امسال «ما قوی هستیم» است و در تمام برنامه ها نظیر نصب بنر و چاپ پوستر باید این شعار را در نظر گرفته شود از سوم خرداد تا پایان سال از این شعار استفاده می شود، تاکید کرد: باید از افتخارات شهدا برای نسل جدید گفته شود چرا که این امنیت مرهون خون شهدا است.

وی از برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، هر هفته در یکی از مساجد استان خبر داد و گفت: 110 منتخب در طرح «روح مقاومت» معرفی خواهند شد./ شبستان


نظرات بینندگان