کد خبر: ۱۴۰۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۹
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس:

نیروی مدیرکل سابق نیستم/ پاسخ به موضوع فساد در آموزش‌ و پرورش

مدیرکل آموزش‌ و پرورش فارس در پاسخی در خصوص موضوع ارتباط خود با حمیدرضا آذری مدیرکل اسبق آموزش‌وپرورش گفت: با احترامی که برای وی قائل هستم هرگونه چینشی که در انتخاب معاونان انجام می‌شود؛ تصمیم جمعی است.
 فرهاد اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعمیر منزل سازمانی مدیرکل سابق با ۲۵۰ میلیون تومان از بودجه این اداره گفت: متأسفانه این موضوع صحت دارد که برای یک منزل قدیمی این مبلغ هزینه شده است و همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود: البته همچنان پیگیر این موضوع و این نوع هزینه‌کرد هستیم.
نیروی مدیرکل سابق نیستم/ پاسخ به موضوع فساد در آموزش‌ و پرورش
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس در ادامه درباره موضوع خریدوفروش املاک این اداره نیز توضیح داد: آموزش‌وپرورش مکلف به فروش املاک مازاد بر نیاز است و طبق قانون اگر این کار را انجام ندهیم وزارت اقتصاد و دارایی می‌تواند این املاک را بفروشد و تبدیل به احسن کند.

اسماعیلی اضافه کرد:‌ بر همین اساس برخی از افراد شایعه فروش املاک آموزش‌وپرورش را مطرح کرده‌اند.

نیروی مدیرکل سابق نیستم

وی همچنین در خصوص موضوع ارتباط خود با حمیدرضا آذری مدیرکل اسبق آموزش‌وپرورش و انتخاب خود و معاونانش با نظر وی گفت: با احترامی که برای وی قائل هستم هرگونه چینشی که در انتخاب معاونان انجام می‌شود؛ تصمیم جمعی است که با نظر پیشکسوتان و صاحب‌نظران مستقلاً در انتصابات و برنامه‌ریزی‌ها اقدام می‌شود.

اسماعیلی افزود: چنانچه فردی ادعایی در این خصوص دارد، باید ثابت کند.

وی اظهار داشت: بنده به خدمات قابل‌توجه وی (آذری) در زمان مسئولیت افتخار می‌کنم زیرا تلاش‌های وی بر کسی پوشیده نیست، البته این حرف‌ها که انتصاب من و معاونان از سوی وی اعلام می‌شود، باید ثابت شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس ادامه داد: از ابتدای عهده‌داری مسئولیت تاکنون تنها یک معاون را جابه‌جا کرده‌ام و مابقی انتصاب‌ها در پست‌های خالی انجام‌شده که این اقدام بسیار مؤثر و اثرگذار بوده است.

پاسخ به موضوع فساد در آموزش‌وپرورش

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس همچنین در پاسخ به اینکه برخی از نمایندگان استان اعلام کرده‌اند در اداره آموزش‌وپرورش فساد وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه عزم قوه قضاییه برای برخورد با فساد جدی است وظیفه نمایندگان در خانه ملت این است که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد باید برخورد و از طریق مراجع قضایی پیگیری شود./جنوب نیوز

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹
0
سلام
خبرتون ناقص هست
کی گفته؟
کجا گفته؟
در پاسخ به چه کسی گفته؟